Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 altså.. til dem.. når de spør eller dere skal omtale den av en eller annen grunn.. Her en dag spurte treåringen min "hva er det" og pekte på testiklene/pungen. Er det en ekstra tiss? En annen type tiss? Vi har snakket litt om at mamma har en annen type tiss. "Den gjør at tissen min blir høyere" "er det en ekstra tiss for at tissen min skal bli høyere?" He he... jeg visste ikke helt hva jeg skulle kalle det så jeg ble stående litt i stuss.. Hva kaller dere det? Alt som kan komme ut av munnen til en treåring altså:-))
Himmel og hav Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Vi har i grunnen alltid kalt det for det det heter: pungen, og at de kulene som er inni heter testikler. Hva er vitsen med å eventuelt finne på et annet navn?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 en venninne av meg kaller det for koseposen. Jeg synes det er helt fjollete. Pungen sier vi!
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Ballene eller pungen.... Rett å slett for det var det han sier selv.... før så kalte han det "bollekinna" holdt på å dæve første gangen han sa det
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Nøtter sier vi. Da blir det ikke ubehagelig i div. settinger.
MamaLadyBug Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 pungen kaller vi det også. Det er da vitterlig ingen grunn til å pakke inn all verdens naturlige ting. Pung, tiss, rumpe og pupp. Helt idiotisk å kalle det noe annet. Jeg vokste opp med å kalle jentetissen for "tutta" og det blei fryktelig galt for meg mange eldre damer har "tutta" som kjælenavn. Jeg kjenner det rykker litt i meg enda når nabofruen blir omtalt som "tutta". Hvorfor skal vi pakke inn alt mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå