Gå til innhold

Ligner du og kjæresten din på hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset er vi litt like. Litt kommunefarget hår, litt lange i ansiktet, litt spedbygde, rette halvsmale neser, osv.. (he he.. vi hørtes ikke mye pene ut:-)

Men, poenget er altså at vi ligner litt på hverandre

Gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når jeg var slank fikk jeg høre at vi lignet... Så det selv også.

Skrevet

Det blir påpekt nå når folk prøver å avgjøre hvem babyen ligner at vi slettes ikke er ulike...

Gjest Antarctica
Skrevet

Vi er begge småfeite. Så, ja.

Skrevet

Vi ligner litt. Ser det spesielt på barne bilder.

Like barn leker best sier de :-)

Skrevet

Veit ikke helt jeg, vi er lubne begge to, bruker briller begge to. Har samme humor. Hørte en gang en sexolog uttale på tv at stort sett så søkte man etter noen som var lik en sjøl. At det ligger naturlig i oss sjøl om vi ikke er klar over det. Underbevisstheten ser etter likheter i en potesiell partner.

Skrevet

Vi ligner ikke mye nei. Vi har helt forskjellige farger på hår og øyne, veldig forskjellig ansiktsform og ansiktstrekk. Ellers er vi kanskje litt like når det gjelder kroppsbygningen, men det må vel være det hele.

Skrevet

ja, til tross for høydeforskjell har vi blitt spurt om vi er søsken. Lik hårfarge, lik hudfarge og ganske lik ansiktfasong.

Skrevet

Tja, vi er ganske robust bygget begge to, og har store blå øyne... Ellers er vi vel ganske så ulike igrunn..

Skrevet

Ja, vi gjør vel det. Mannen er lang, jeg er kort, sylslanke begge to, samme hårfarge, samme øyenfarge, snusleppe, samme humor og ja.. . Hørt flere si at barna ligger på begge, og noen sliter med å se hvem sin nese, øyne og munn de har.

Skrevet

Oh yes! Har et bilde av mannen min og meg sammen med søskna mine og deres partnere. Det er sprøtt hvor tydelig det er at vi har valgt noen som ligner på oss selv. Vi søskna er ikke like hverandre, så partnerlikheten er ekstra fremtredende. Samme ansiktsform, farger og vesen.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nei.. Han er lang og tynn, jeg er passe lang og mer enn halvfeit :-p

Han har høye pene skinnben, perfekt buede øyenbryn, smalt annsikt, mørke brunt hår. Jeg har rundt ansikt, eier ikke kinnben (de synes hertfall ikke) usynlige øyenbryn og komunegrått hår. Hans lepper er perfekt formede, mine trekker litt opp på venstre side, noe ned på høyre. Han har muskler, jeg er svekling ;)

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt.

Jeg har mørkt hår, gyllen hudfarge og grønn/blå øyne. Ansiktsformen er veldig rund med fyldige lepper og jeg har brede korte tenner og litt bred men rett nese. Jeg har veldig kraftig benbygning.

Han er lyseblond, hvitere hudtone, knallblå øyne. Han har smalt og langt ansikt, smale lepper og han har smale, lange tenner. han har smal, rett nese. Han har sped benbygning.

Vi har ulik humor og mange ulike interesser. Sånn sett har vi lite felles, men vi trives veldig godt i hverandres selskap :)

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt.

Eneste må være at vi begge er tynne. Han er alikevel mye større enn meg da.

Skrevet

Vi er slettes ikke like. Like sveis og grått hår begge to men utover det er vi ikke like.

Skrevet

Det er ikke et trekk ved oss som er likt i det hele tatt. Men vi er like når det gjelder meninger og verdier ol.

Skrevet

litt ligner vi vel på hverandre..har ganske lik munn og omtrent samme øyefarge. Men han har korte bein og lang rygg, mens jeg har det motsatte (jeg har faktisk lengre bein enn han!). Også har han stor, rett nese, mens jeg har en liten oppstopper en ;) ellers er det vel jeg som har høye kinnbein og tydelig, nokså skarp haka, mens han har litt "mykere" ansiktstrekk..men vi hører no inn i mellom at vi ligner allikavel ;)

Skrevet

Kanskje ikkje veldig, men mangen tar feil av kjæresten min og broren min, så.....

Skrevet

Nei vi ligner ikke. Han er mørk, høy og slank og er godt over snittet pen.

Jeg er liten, har vært tjukk men det hjelper nå. Jeg er ikke over snittet pen, men aldri fått høre at jeg er stygg.

Heldigvis har vi klart å lage verdens fineste barn for det om :P:D

Skrevet

Nei, eller.. Vi er nesten like høye\små. Og hadde samme kroppsbygging før.

Han tålte de hersens kosekg litt bedre enn meg, så nå ligner vi ikke lengre.. :P

Men vi er ikke like i utseende. Jeg har rundt ansikt, han avlangt. Han er lys, jeg er mørk.

Ungen vår er som en ren kopi av han, men med min personlighet. Lurer på hvordan nestemann er. :P

Skrevet

Tja, vet ikke helt når det gjelder utseende; kanskje litt? Men har fått høre at vi har veldig like personligheter :)

Apropos likt utseende; hva med Mette-Marit og Krompen?? Klin like! :D

Skrevet

Her er vi helt ulike (i utseende altså :P )! Så noen liker vel "at like barn leker best"; og andre at "motsetninger tiltrekker hverandre" ;)

Men, ser maaaange kjærestepar som er veldig like hverandre! Trenger bare å se på kronprinsparet for ett eksempel på det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...