Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Hva har dere valgt om det blir en gutt, da?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Hva har dere valgt om det blir en gutt, da? Theodor
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Gutten skal hete Theodor. Da ser jeg for meg at dere er foreldre som ville kunne like disse jentenavnene: Kajsa Fanny Eleonora Vera Molly Tomine
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Man trenger ikke sende inn navneskjema på fødeavdelingen så dere trenger ikke stresse så voldsomt. Hva med å vente til den lille er født, kanskje kommer navnet av seg selv når dere får se h*n.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 mira kan jeg like, silje er kjedelig i mine øyne.. liker navn som cornelia, amanda, vanessa men ingen av de føles rett..
Gjest MMJ Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Mine jenter heter Maren og Mia, synes det er veeeeldig fine navn Om gutten i magen skulle vise seg å være jente, så synes jeg Wilma er såååå fint! Har ikke tenkt på det før, men så hørte jeg ei her ropte på jenta si på standa - da falt jeg pladask for det navnet
Mrs Smith Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Lotte, Sara, Vilma, Josefine, Julie, Erle, Amelia, selma ....
Tina-30 Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 Mina og Mille er nydelige navn.Eller Thea og Sofia. Masse lykke til med fødsel.Heldiggris som får en baby til..prøvd på nr 2 siden juli
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 Nikoline Josefine Johanna Cornelia Agnetha Hva med å vente til dere ser barnet, kanskje navnet bare kommer til dere. Det har skjedd med mange.....
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #12 Skrevet 5. juni 2012 Du har 6 mnd til å sende inn navneskjema etter jenta er født, så du har god tid. Kanskje blir det enklere å se hva som passer når hun kommer til? Her tok det nesten 3 mnd før vi fant navn på den første og rundt 2 mnd før vi klarte å finne navn til tvillingene. Masse å tenke på og ta hensyn til! Er ikke noe å stresse med, da kan du risikere at du angrer i ettertid. Har ei veninne som angrer ekstremt på navnevalget. Hun hadde bestemt seg for et navn, men så tok naboene det navnet. Hun fant et nytt, men angrer idag på at hun ikke tok det første navnet uansett. Husk at et navn er noe som skal følge henne, og derfor er det kanskje greit å bruke litt tid så du får smake på at det er det navnet du virkelig vil ha!
rosa og en blå Skrevet 5. juni 2012 #13 Skrevet 5. juni 2012 Her er mitt som jeg ikke fåf bruke: Lina
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #14 Skrevet 5. juni 2012 Hadde jeg fått ei jente nå skulle hun hett Eva. Hva med Celia, Selene, eller Seline/Celine?
2 hjertegull :) Skrevet 5. juni 2012 #15 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har termin i dag, og vi har ikke funnet navn.. Har funnet noen vi liker da, men ikke bestemt... Ikke stress, som de andre sier så har du et halvt år på å bestemme deg/dere, selv om de aller aller fleste har bestemt lenge før den tid
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. juni 2012 #17 Skrevet 5. juni 2012 Her heter jentungen Elida Storesøster fikk navnet Amalie Andre navn jeg liker godt: Vilma, Villemo, Kathrine og Susann. Men dere trenger ikke stresse, kanskje opplever dere at når dere ser henne, så "faller" navnet på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå