Gå til innhold

Jeg liker Lippestad så godt - noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar meg selv i å følge ekstra med på ABB-saken fordi jeg liker Lippestad så godt. Leser alt jeg kommer over av kommentarer, intervjuer osv med han, og synes han er så fantastisk balansert, profesjonell og menneskelig! Tror nesten jeg har en crush på han.. he he.. ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Lippestad har virkelig format.

Skrevet
:) Er ikke opphengt i han som deg, og leser ikke noe mer om den saken pga han. MEN jeg synes han fremstår veldig sympatisk og han gjør en vanskelig jobb på en utrolig bra måte.
Skrevet

I tillegg til at han virker gjennomført faglig dyktig, så virker han også som en utrolig sympatisk og god mann, ja!

En mann av et sånt kaliber vil jeg også ha! :)

Skrevet

Jeg husker et av de første intervjuene jeg leste med han, der han beskrev hvordan han og familien taklet kvelden og natten etter angrepene i Oslo og på Utøya. Dette var _før_ han ante at han skulle forsvare ABB. Han fortalte at han, kona og barna sov på samme rom den natten, fordi - som han sa - det var et tidspunkt der de hadde behov for å ta vare på hverandre.

Syntes det var så sterkt og flott å lese:-) Det var vel der og da min lille crush startet;-)

HI

Skrevet

Han framstår som et menneske med integritet.

Skrevet

Han virker som ett fantastisk menneske. Tror nok ikke det er mange som ville ha forsvart ABB med like stor verdighet og integritet som han. Må være en utrolig vanskelig jobb, all ære til han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...