Gå til innhold

***IKM uke 28***


Fomle84

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull10

Vi har en sønn som fylte 2 år nå i helgen og vi prøver på nr 2. Jeg har igrunn vært klar for barn siden førstemann ble 3 mnd, men vi har aldri hatt et ønske om to tette, så vi måtte la fornuften styre.

 

Med førstemann ble det full klaff i 1 pp, og nå er vi i 3 pp med nr. 2. Det er litt vanskelig å la vær å stresse, spesielt fordi jeg var veldig sikker på at vi traff EL forrige mnd. Så denne mnd har jeg bestilt el-tester. Det kan jo hende jeg ikke kjenner kroppen min så godt som jeg tror. Jeg er uregelmessig, så må lytte til kroppen gjennom hele pp.

 

Vi har vært sammen i 10 år i år og ønsker 2-3 barn. Er litt spent på hva kroppene våres vil! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det snart tid for å legge aksjer for min del.. kjenner at jeg tenker en del på det... siden jeg ikke har vært gravid før lurer jeg på forskjellige ting.. slik som om man må ligge lenge etterpå for at ikke det skal renne ut.. har lest at flere ligger med pute under rompa i 30min etterpå.. men er det virkelig nødvendig? Hva tror dere om sånt?=)

 

Anonym87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet mange ligger en halvtime etter sex, mange med rumpa på en pute.. Men har hørt at dette ikke har noe å si. Jeg prøvde forrige gang ( prøver jo alt) men hadde ingen effekt da ihvtfall, så vet ikke hva jeg kommer til å gjøre denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bli gravid om man har stående samleie :) - det derre puta under rompa-trikset skal ikke ha noe for seg.

Her er tanta fremdeles hjertelig tilstede, så ennå noen dager før vi begynner å øve oss på å legge inn aksjer;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg egentlig skulle ha fri fra det meste med prøving et par mnd så kjenner jeg at det kribler litt i magen rundt disse tidene.

Jeg får vel kanskje få med mannen på en liten sengevals eller to snart ;) Jeg har jo ikke lyst til å miste en pp heller...

 

Når det gjelder pute under rumpe osv så har jeg prøvd alle før og ingen av de funket. Den mnd jeg ble gravid så hoppet jeg rett i dusjen etter sex så personlig har jeg ikke stor tro på det ;)

Endret av PeppaPig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 9.juli

*Fomle84 (sånn ca.)

*PeppaPig

*AIK

*88frøken

 

Tirsdag 10.juli

*Anonym87

 

 

Onsdag 11.juli

 

 

 

Torsdag 12.juli

*Lille trille ♀

~Lena~ 5pp

 

 

Fredag 13.juli

*JuniGull10

*Nora-Pernille

*AngryBird

 

 

Lørdag 14.juli

* Najaden 15 PP

 

 

Søndag 15.juli

Mmbaby

 

 

************************

 

Gravid

 

 

************************

Ny pp

 

************************

 

Hei. :)

Er helt ny her inne... Dette blir vel 2.pp etter p-pilleslutt... Så litt usikker på om syklus holder seg som før, men får nå bare se ann.

Er fryktelig babysjuk, så håper jeg følger de andre i familien sånn at vi får det til fort, men man vet jo aldri... Forsøker etter beste evne å ikke tenke for mye på detta, men når jeg ikke en gang klarer å sitte en dag på jobben uten å lese noe på nett om babyer, så er jeg vel "lost"... :P

Min kjære er med på at vi skal prøve nå, selv om han stadig virker litt usikker. Så det er en spennende tid fremover... ;)

Gleder meg til å følge med på alle dere andre! Titta en del innom uke24-gruppa sist også, før jeg registrerte meg :P

 

Lykke til alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JuniGull10

Det ser ut til at jeg har en kortere syklus denne mnd og kanskje flytter inn i uke 27. Venter til over helga og ser hva el-testene fortsetter å vise! Den så veldig positiv ut idag iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at jeg har en kortere syklus denne mnd og kanskje flytter inn i uke 27. Venter til over helga og ser hva el-testene fortsetter å vise! Den så veldig positiv ut idag iallefall.

 

Jeg også! Her kom viste clearblue monitoren max idag tidlig så da kommer vel tanta snikende om en 14 dagers tid :(

pessimistisk jeg, nei aldri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 9.juli

*Fomle84 (sånn ca.)

*PeppaPig

*AIK

*88frøken

 

Tirsdag 10.juli

*Anonym87

~Lena~

 

 

Onsdag 11.juli

 

 

 

Torsdag 12.juli

*Lille trille ♀

 

 

Fredag 13.juli

*JuniGull10

*Nora-Pernille

*AngryBird

 

 

Lørdag 14.juli

* Najaden 15 PP

 

 

Søndag 15.juli

Mmbaby

 

Fant ut at jeg har IKM tidligere enn forventet, så endra på datoen min ;-)

 

 

************************

 

Gravid

 

 

************************

Ny pp

 

************************

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniGull10

Hvordan går det, jenter? :-)

 

Er det flere som tester etter el her og har erfaring? Jeg har fått positive tester i 4 dager! Testen var like sterk som kontollstreken på fredag, søndag og mandag, men på lørdag var den litt sterkere. I dag er den svakere igjen.. Hmm.. Betyr ikke det at jeg har el idag? Hmm.. Føltes mer ut som at jeg hadde det igår. El slim hadde jeg litt tidlig på søndag.. Mulig jeg må flytte meg frem til tidlig denne uka, men jeg blir i uke 28 så er jeg sikker.

 

Ja, vi fortsetter uansett med litt sengekos annenhver dag frem til søndag, da reiser han nemlig på en 5 dagerstur med jobben. Forsøker å ikke stresse, men vil så gjerne at det skal klaffe denne mnd. Vi tar IKKE sommerferie fra prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så veldig erfaring med EL tester. Prøvde de første gang forrige pp. Brukte da CB sine. Der står det at man har har størst sjans for å bli gravid i løpet av 48 timer etter første pos test. Spiren satt ikke forrige gang, så prøver igjen nå. Beregnet EL søndag så legger nok inn aksjer i hele helgen og litt utover i neste uke.

 

Blir spennende å se hvor mange av oss som blir gravide :) lykke til med EL og sengekos jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester ikke etter EL, men temper og sjekker etter el-slim. Regner med at el blir rundt helga, så her er det bare å humpe i vei i dagene framover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først av alt: Happy humping days;)

 

 

Endelig en syklus med forholdsvis forutsigbar sykluslengde og normal varighet på TR så kanskje det skjer noe denne gangen:)

(Mye tull etter MA i vår...)

Har egentlig ikke hastverk, men syns det hadde passet bra med en vårbaby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniGull10

Ja, happy humping days! :P

 

Jeg blingsa helt i sta jeg. El-testen er positiv i dag, jeg så på testen feil vei.. Kan kanskje være at kroppen prøvde å slippe et egg i helga, men ikke klarte det? Ja, ja. Da venter jeg el innen 24-48 timer. Bare den kommer innen helga er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det straks veldig spennende for oss jenter:)

 

Jeg skulle veldig gjerne testet etter el, men mannen arbeider ute (lignende off-shore vakter) så vi legger aksjer når vi kan, også håpe på det beste.. det er veldig frustrerende, og jeg blir lei meg av å ikke kan planlegge å kanskje få det til å klaffe bedre.. så det skal bli spennende å se hvor lang tid det tar for oss... jeg vil så gjerne ønske at det ordner seg fort, men forventer også at det kan ta tid. Er vel bare å vente å se...

 

Hvordan går det med dere? er mannen deres hjem hver dag/kveld?

 

Hilsen Anonym87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mannen hjemme hver dag. Så det er fint, men sliter med mye hodepine,og det er ikke akkurat god kombo med EL :( krysser fingrene for at vi begge er i form til helgen.. Da skal spiren sitte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 9.juli

*Fomle84 (sånn ca.)

*PeppaPig

*AIK

*88frøken

 

Tirsdag 10.juli

*Anonym87

~Lena~

 

 

Onsdag 11.juli

 

 

 

Torsdag 12.juli

*Lille trille ♀

 

 

Fredag 13.juli

*JuniGull10

*Nora-Pernille

*AngryBird

*AgyBirdie

 

 

Lørdag 14.juli

* Najaden 15 PP

 

 

Søndag 15.juli

Mmbaby

 

Fant ut at jeg har IKM tidligere enn forventet, så endra på datoen min ;-)

 

 

************************

 

Gravid

 

 

************************

Ny pp

 

************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg blir med her! Har IKM fredag 13. Juli! Dette er vår 1.pp, og akkurat bestemt oss for å prøve på nr 3 så dette er både spennende og moro! Brukte 3 pp med førstemann og 5 pp med andremann så regner ikke med det går denne pp, men uansett morsomt å være medlem her igjen! Jeg er en rev til å innbille meg symptomer så skal prøve å ikke begynne med det allerede. Vi har god tid på oss til å få det til å klaffe denne gangen, men begynner tidlig - hvem vet når det går? Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde el i går, og legger meg inn på ikm om 14 dager fra da (blir 26 dagers syklus). Masse aksjer er lagt inn flere dager, så da er det bare å håpe på positivt resultat om et par uker :-)

 

Mandag 9.juli

*Fomle84 (sånn ca.)

*PeppaPig

*AIK

*88frøken

 

Tirsdag 10.juli

*Anonym87

~Lena~

 

 

Onsdag 11.juli

* Florida 11

 

 

 

Torsdag 12.juli

*Lille trille ♀

 

 

Fredag 13.juli

*JuniGull10

*Nora-Pernille

*AngryBird

*AgyBirdie

 

 

Lørdag 14.juli

* Najaden 15 PP

 

 

Søndag 15.juli

Mmbaby

 

 

************************

 

Gravid

 

 

************************

Ny pp

 

************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har vært sammen i 4 år, og er nå i vår 2. pp. (vi prøvde litt halvhjertet i vinter, men nå er vi igang for fullt). Har eggløsning i dag, og har lagt inn akjser de siste dagene, og må jo hoppe til køys i dag og i morgen også;-)

Ingen av oss har barn fra før, og vi er begge veldig ivrig etter å få barn. Men- vi er ikke 20 år, så må nok belage oss på at det kan ta litt tid.

Lykke til jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅ tiden mellom el og ikm er sÅ himla lang!!

Hadde el pÅ mandag sÅ tenkte Å ta en test om en uke. Dette kommer til Å være den lengste uken noensinne!! Klaffer det ikke nÅ sÅ blir det null sjans igjen før i August :(

Skulle jo egentlig ikke styre og ordne denne mÅneden her, men hver gang sÅ blir jeg sÅ himla opptatt av el tester og bare jeg har litt vondt et sted sÅ er det et garantert tegn pÅ at jeg er gravid.. SUKK!

 

Syns det er pÅ tide med en liten baby i huset igjen altsÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig PeppaPig. Har ikm ca. 9.juli, men egentlig en gang mellom 2. og 12.juli. Og ikke lett med denne ventetia selv om jeg skulle prøve å overse det denne gangen. Aaargh.. Går jo bare å leter etter tegn på graviditet. Denne mnd har vi vært super flinke på aksje fronten så nå er det bare å håpe på en mars baby. Vært små kvalm siden mandag, oppblåst og nå ekstremt trøtt pluss jeg hadde den drømmen i natt... Huff.. Får håpe vente tiden går fort. Ingen test før helga i uke 28., hvis jeg ikke får mens hvertfall.. Orker ikke skuffelsen hvis den er negativ.. ; P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg skal heller ikke teste før neste helg altså!! Skal ikke, skal ikke, skal ikke!

Bra dere har vært superflinke, vi har ikke vært så flinke men fikk da til noen dager rundt el selv om mannen har jobbet overtid til de grader de siste ukene..

Jeg krysser fingrene for at det er symptomer på gravdititet du har :)

Nå er det hvertfall helg så håper at jeg ikke tenker for mye på dette med testing og sånn... Helga skal nyyyyyytes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...