Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Åpner flyplassene i kveld eller i morgen? Vet du noe om det?
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Åpner flyplassene i kveld eller i morgen? Vet du noe om det? Vekterstreiken er ikke over...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Åpner flyplassene i kveld eller i morgen? Vet du noe om det? Vekterstreiken er ikke over... Ok. Regna med at alle var over nÅr HI skriver "STREIKEN ER OVER". Hun mener altsÅ bare at enkelte er ferdig og tilbake til jobb?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Den streiken som er over har ingenting med vekterne å gjøre, det er de ansatte i kommunen som er tilbake på jobb i morgen..
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Kommunestreiken er over. :-) Alle skoler og barnehager åpner igjen!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Kommunestreiken er over. :-) Alle skoler og barnehager åpner igjen! Var det jeg tenkte da jeg skrev. Glad for å slippe å stresse med barnevakt, og ting kan begynne å gå tilbake til det normale igjen HI
Mandalas Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Det blir bra, men for mine barn blir det fri imorgen også. Så lengre det var streik da sønnen la seg, så er det det som gjelder. Men torsdag er det hverdag igjen
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 Det blir bra, men for mine barn blir det fri imorgen også. Så lengre det var streik da sønnen la seg, så er det det som gjelder. Men torsdag er det hverdag igjen ???
Mandalas Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 Handler om forberedelse. Det blir for uforutsigbart og rett og slett katastrofe om vi ikke får forberedt først. Så sånn er det.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #12 Skrevet 5. juni 2012 Handler om forberedelse. Det blir for uforutsigbart og rett og slett katastrofe om vi ikke får forberedt først. Så sånn er det. Ok det handler om barn med forutsigbare behov. ? Da skjønner jeg.
Mø schæl! Skrevet 5. juni 2012 #14 Skrevet 5. juni 2012 Hva skjer i de videregående skolene da? De videregående skolene åpner også igjen i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå