Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har 3 barn fra før med 2 forskjellige fedre. Første svangerskap var jeg 21 år, nr to 25 år og nr 3 (med annen far) 30 år. Første gang var jeg konstant kvalm, kastet opp bare ved å tenke på mat la ikke på meg noe siden jeg kastet opp helt til 9 mnd, lavt blodtrykk osv. Med nr to var det ganske likt, men ikke så mye kvalme og oppkast. Da jeg gikk med nr tre som har en annen far kastet jeg knapt opp men hadde plager med lavt blodtrykk. Så til saken... Jeg har brukt minipillen i alle år uten komplikasjoner og gjør det fremdeles. Nå er det over 2 mnd siden siste mens (husker ikke helt når, men vet det var før påske.) Den kommer litt uregelmessig og har alltid gjort det derfor klarer jeg ikke helt å huske hvilken uke det var... Jeg hadde en periode for noen uker siden med ekstremt ømme bryster tenkte ikke over det da.), det har jeg ikke lenger. Jeg er småkvalm, har veldig dårlig matlyst (har veldig stor apetitt til vanlig og må ha mat for å ikke bli skjelven og sur... ), men kaster ikke opp... Har flere ganger trodd at mensen var på vei pga "menssmerter". Kan nesten ikke tro at jeg kan være gravid siden jeg ikke kaster opp (har jo kastet opp tidlig de tre forrige gangene) Har dere som har hatt flere svangerskap hatt så store forskjeller tidlig i graviditeten? Kan jeg virkelig ha blitt gravid med minipillen? Noen som har blitt det? Skal kjøpe test i mårra, men får det ikke til å tro at jeg kan være gravid MED pillene og med så annerledes symptomer enn tidligere. Tør nesten ikke tenke tanken på en nr 4 :/ Trenger å høre deres erfaringer.
Rose04 Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Har ikke flere graviditeter bak meg, men kjenner flere som har det og de har hatt veldig ulike svangerskap, så tror meget mulig du kan være gravid. Selv om du kastet opp de andre graviditetene, så trenger du ikke gjøre det i alle. Og jeg har hørt om flere som har blitt gravid på minipillen. Spennende hvis nr 4 er på vei da! Vi er 5 barn i familien og det har vært supert å vokse opp med mange søsken og mamma har elsket å ha så mange barn. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå