Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Det seg være resturant, eller den lokale pub'en. Hvor mye bruker dere i uka på slikt?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Så og si aldri. Sist jeg spiste ute var i august i fjor på en veikro i nord-Troms. Bruker kanskje 300,- i året på å spise ute Take-away: Aldri Endret 5. juni 2012 av Lykke Fryd ♥
Mandalas Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Ute og spiser er utrolig sjeldent. Det blir isåfall jeg som går ut med venninner et par ganger i halvåret. Take Away har vi kanskje en gang i mnd eller noe sånt. Da blir det rundt 200 kr. Noen perioder spiser vi take away oftere, noen ganger går det lang tid mellom. Endret 5. juni 2012 av Mandalas
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Spiser ute ca. 1gang i halvåret. Har ikke mulighet til barnevakt, og det er litt for stress å ta med vilter aktiv 2åring på resturant. Var oftere ute å spiste når han var yngre og mer i ro. Har take away ca. 2-3 ganger i halvåret, kommer veldig an på. Ofte så har mannen med seg hjem pizzarester etter møte på jobben, så blir litt mettet da.. Byen jeg bor i har ikke skjønt at det finnes mer en pizza enda, så er kun pizza som er take away.
englespire Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 ca 4-5 ganger i måneden. går vel rundt 1000kr pr måned...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Vi er ute og spiser kanskje 1 gang pr uke. Det varierer litt i perioder, mer om sommeren, mindre om vinteren. Bruker fort rundt 5-600 på et måltid ute. Kjøper som regel tapas, pizza eller mexicansk. Har sjelden take-away. Kanskje 1 gang pr mnd.
VenterPåNr.2 Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Det er ikke hver mnd, men noen ganger 2-3 ganger i mnd.. Så kan det gå 2-3 mnd hvor vi ikke er ute og spiser.. Det er noe det samme med Take away.. :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Vi pleier å ha gatekjøkken mat dagen etter at vi har vært ute eller på fest. Og en sjelden gang ellers. Kanskje 5 ganger i året, utenom når vi er på ferie. Blir vel ikke mange kr. i uka det
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Kjøpper stort sett Pizza med hjem hver fredag(ca. 200 kr +) og så spiser vi ute en del i feriene og noen andre ganger.
Dini Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 1 gang _kanskje_ i mnd. I år har vi vært ute og spist 2 ganger. 1 gang før fødselen (høygravid, bekkenløsning og en unge som sparka godt oppi ribbeina var egentlig ikke noe særlig behagelig..) og 1 gang når hun var 3,5 mnd gammel.. Første gang vi hadde noen som passet på jenta vår etter fødsel. Bruker ca 500 kr tilsammen når vi er ute, inkludert; forrett, hovedrett, dessert, cola og kaffe Take-away har vi aldri hatt..
Gjest AnneS Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 Tja.. Sist gang var i januar.. Husker ikke før det. Så kanskje to ganger i året? Det er jo så dyrt
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #12 Skrevet 5. juni 2012 Det er så sjeldent at ungene lurer på om det er noe galt siden vi gjør det. Spise ute kan jeg nesten ikke huske vi har gjort med alle egentlig,kan ikke si at mcDonalds er å spise ute. Og det er som oftes når vi har lengre bilturer at vi stopper på slike steder, vi drar aldri dit for å kjøpe middag.
verdens heldigste mamma Skrevet 5. juni 2012 #13 Skrevet 5. juni 2012 Vi spiser sushi take-away til drøyt 400 kroner ca annenhver helg, men restaurant er veldig sjelden! Kanskje 5-6 ganger i året. Teller ikke med at jeg har ca en jobbmiddag ute per måned, og at jeg på jobbreise spiser alle måltider på restaurant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå