Gutt i oktober Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Noen som hvet dette?? Kan man reise når man vil?
englespire Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 tror det er anbefalt med uke 20-23. mener det var det jeg fikk beskjed om da jeg var på tidlig ultralyd hvertfall.
*KlaraKu* Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Du kan gjøre det når du vil, men for å få best mulig bilder anvefaler de uke 26 eller etter dette. Selv fikk jeg dårlig bilder etter dette siden ho lå feil til men det er jo en sjanse man må ta.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 uke 26-30 er det beste.. etter han på lysaker 3d
*KlaraKu* Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 uke 26-30 er det beste.. etter han på lysaker 3d var der jeg å. kjempe fornøyd tross ikke så heldig med bildene. siden vi ikke fikk se noe særlig fikk vi ny time gratis 2 uker senere men snuppa ville ikke vise seg før ho kom til verden :-)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 uke 26-30 er det beste.. etter han på lysaker 3d var der jeg å. kjempe fornøyd tross ikke så heldig med bildene. siden vi ikke fikk se noe særlig fikk vi ny time gratis 2 uker senere men snuppa ville ikke vise seg før ho kom til verden :-) Høres akk som frøkna her det Fikk time 1uke etter gratis.. Men da var det værre og få noe bilder av a hehe...
Gullunger Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Jeg var i uke 28, og synes det var helt perfekt! Fikk kjempefine bilder og korte videofilmer på CD. Vi så tydelige ansiktstrekk, og hun åpnet opp munnen og øynene! Kjempeopplevelse!
Heira☆ Skrevet 6. juni 2012 #9 Skrevet 6. juni 2012 Jeg fikk time i uke 30. Jm sa at pluss/minus uke 30 var best, for da har babyen fått på seg litt fettlag på huden. Og det skal jeg si deg jenta mi hadde, for jøjje meg for noen bollekinn som var der inne
5barnsmamma? Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har hatt 3D to ganger hittil, og jeg må si at den første gangen i uke 27 ikke var så bra som i uke 29. Da sa vi godt at hun hadde bollekinn og var mer en liten baby Legen på sykehuset anbefalte etter uke 31, for da så man enda mer babytrekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå