Gå til innhold

Noen som har erfaring med babybadestol?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en slik :) Jeg synes den er kjempesnedig.. Gutten sitter stødig og greit og koser seg masse.. Vi bruker den i badebaljen og vi, da sitter han og leker med lekene på den og har det fint..

Skrevet

Hmm, har dere mye vann da? Ser på bildet at nesten hele overkroppen ikke er under vann. Men det er kanskje ikke et problem?:)

Skrevet

Hmm, har dere mye vann da? Ser på bildet at nesten hele overkroppen ikke er under vann. Men det er kanskje ikke et problem?smile.png

Vi hadde en liknende. Men som uten lekebord foran. Da satt barna og koste seg og lekte med vannet som jeg synes var greit siden de badet:) Hadde stor glede av stolen vi.

Skrevet

Hmm, har dere mye vann da? Ser på bildet at nesten hele overkroppen ikke er under vann. Men det er kanskje ikke et problem? :)

Vi hadde en liknende. Men som uten lekebord foran. Da satt barna og koste seg og lekte med vannet som jeg synes var greit siden de badet:) Hadde stor glede av stolen vi.

Hvilket merke er den badestolen?

Skrevet

Overkroppen er ikke under vann nei.. Men vi "spruter" vann på overkroppen, og han herjer så mye at han holder varmen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...