Gå til innhold

Hvordan holde på barnet?? --HJELP ? --

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er plaget med noe mannlig hårvekst og acne, altså har forhøyet verdi av testosteron i kroppen. Har man da alltid for lite progesteron,eller andre hormoner? Vil man da som regel ha behov for feks progesterontilskudd under et svangerskap?

Jeg mistet i en MA, og mistenker at jeg har forhøyet verdi av testosteron. ønsker å finne ut av dette før vi prøver igjen og skal selvsagt til lege.

Men jeg kunne tenkt meg å høre fra dere med kunnskap eller erfaring her inne også:)

Setter pris på seriøse svar,på forhånd tusen takk=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med masse manlige svarte hår i ansikte. lår og legger. Er og får behandling for acne men er feit att på. Men sliter ikkje med og bli gravid.

Skrevet

Slikt må testes for å finnes ut av, og generell synsing vil nok ikke kunne hjelpe deg, er jeg redd.

Det er trist at du mistet. Selv har jeg mistet tre ganger, og jeg tok tilskudd av progesteron i hele 1. trimester for å sikre svangerskapene. Grunnen til det var at jeg har kort lutealfase, men det var ikke grunnen til at jeg mistet.

Til slutt endte jeg opp med to fine gutter likevel. Jeg håper alt ordner seg for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...