Gå til innhold

Hvilken flaske tar babyen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på 8 mnd, ammer og gir fast føde. Holder på å trappe ned på ammingen, og målet er at når jeg skal ut i jobb skal jeg kun amme om kvelden, og ellers gi mme (slik at hun får i seg melk når far er hjemme med henne). Hun liker mme, men som regel blir det mest "tygging" på flasken, har kun opplevd en gang at hun har slukt nedpå 1 dl. Bruker mam sine flasker med litt flat tut.

Kan det være at hun drikker mer av en annen type flaske? Har dere babyer som drikker kun av en type?

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Alt unntatt flat tut går både på flasker og smokker. Flat tut er uaktuelt.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Datteren min tok aldri flaske, så der startet vi med tutekopp når jeg ikke var hjemme.

Minstemann på 3 mnd har vi gitt flaske i ny og ne, og den eneste han tar er Dr. Brown.

Skrevet

NUK flaskene er supre. Jeg brukte dem da jeg ammet,de finnes med smal og bred tut. De med bred tut skal likne brystet og kan være lettere for babyer som ikke er vant til annet :) Anbefales

Skrevet

Har en gutt på 3mnd. Han drikker av nuk sine (de har to typer), advent og medela. Ibegynnelsen ville han kun ha nuk sine og medela. Han nektet advent sine. Mens nå spiller det ikke noe rolle, ene måltidet får han en type og en annen etterpå. Har vært flaskebarn siden han var 1,5 mnd;)

Skrevet

Her går alt nedpå med MAM sine tuter.. :)

Skrevet

Mine brukte kun Avent og Mam sine.

Skrevet

Her bruker vi dr. Browns flasker. Litt mye styr med alle delene, men de er veldig gode.

Skrevet

Avent flasker her, trulte ville ikke/fikk ikke til og bruke noe annet, prøvde først dr.browns siden hun gulpet en del og hs mente hun fikk i seg for mye luft, men hun ble bare irritert kjøpte da en avent flaske og som med et trylleslag var gulping og luft plager borte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...