Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Hvor lang tid tar det fra du går ut døra hjemme til du er på jobb? For meg tar det ca 1 time og 20 min. Er det veldig lenge synes dere? Jeg har drømmejobben, så jeg har ikke lyst til å skifte jobb, men det går jo bort mye tid på pendling da...Lurer litt på hva som er vanlig?
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Hvis jeg skal innregne å levere i bhg og sånn tar det jo sin tid da. Men direkte går det ca 25 min når det er lite trafikk og 30-32 min når det er mer trafikk.
Magehus Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 3 minutters gange. Faaantastisk! Barnehagen ligger fem minutters gange hjemmefra.
Trønderbærta Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Akkurat nå ca 10 min å gå, flytter i sommer, og blir da ca 25-30 min å gå. Bruker litt for mye bil da :-p mange dårlige unnskyldninger for å kjøre. Men når samboeren er hjemme (annenhver mnd) går jeg :-)
verdens heldigste mamma Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 10 minutter hvis jeg ikke leverer i barnehagen (som er på veien til jobb). Å skulle ha et par timer lenger reisetid, og tilsvarende mindre tid med barna, virket helt utenkelig.
TPK Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Hadde aldri orket så lang reisevei! Har dere vurdert å flytte, hvis det virkelig er drømmejobben? Jeg bruker 15 minutt til jobb med bil, 30 med buss. Synes det er MER enn nok. Mannen har tatt både levering og henting i bhg hittil da, så jeg er heldig der.
Mandalas Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Under 15 minutter på sykkel, 5 min med bil. Jeg har tidligere hatt 1,5 time reisevei en vei til skole. Det var utrolig slitsomt syns jeg! Samtidig hadde da samboeren 1,5 time reisevei til jobben. Det var et utrolig slitsomt og forferdelig år, så jeg er utrolig takknemlig og glad for at vi slipper det nå. Endret 5. juni 2012 av Mandalas
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 ca 18 km, eller 15 min med bil.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #12 Skrevet 5. juni 2012 Fra jeg går hjemme fra tar det 1 time og 10 min. Trekker jeg fra levering i bhg tar det 55 min. Veldig glad i jobben min jeg også
*KlaraKu* Skrevet 5. juni 2012 #13 Skrevet 5. juni 2012 3 minutters gange. Faaantastisk! Barnehagen ligger fem minutters gange hjemmefra. haha, litt morsomt skrevet. 3 eller 5 min? :-P
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. juni 2012 #15 Skrevet 5. juni 2012 Ca 30 minutter med bil, inkl. levering i skole/bhg.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #16 Skrevet 5. juni 2012 4 km til jobb, og ikke noe kø å snakke om. Hvor lang tid jeg bruker kommer an på om jeg går, sykler eller kjører. Mannen har litt lenger til jobb, men kjører mot strømmen. Vi bor sentralt og han jobber utenfor byen, så han slipper kø og trafikk han også. Han bruker ca 15 min med bil tenker jeg. Jeg kunne aldri pendlet på jobb, å bruke så mye tid på reising er helt uaktuelt for meg.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #17 Skrevet 5. juni 2012 25 min inkl. en 15-minutters reise med T-banen og gangtid til og fra T-banen. Skal jeg levere i barnehagen må jeg legge til 10 min., vi går dit til fots på et par minutter.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #18 Skrevet 5. juni 2012 Bruker mellom 45 min (uten kø) og halvannen time hver vei. Med levering i barnehage så bruker vi normalt litt over en time. Jobber 50% pga dette.
simba>>>3gutter Skrevet 5. juni 2012 #19 Skrevet 5. juni 2012 10 min med bil, er tydeligvis litt bortskjemt. Skulle gjerne ha hatt ti min å gå!
Nickey Mouse Skrevet 5. juni 2012 #20 Skrevet 5. juni 2012 50 min med bil, opp til en time hjem. Dette har vi valgt. Vi ønsker å bo akkurat her, barna trives fantastisk. Eneste minuset er få arbeidsplasser, så jeg må pendle. Mannen er hjemme nå når barna er små. Skulle innimwllom ønske det var meg, men trives velsig godt med jobben min :-)
☆☆☆ Skrevet 5. juni 2012 #21 Skrevet 5. juni 2012 25-30 min gange, 4 km ca. Hvor lang tid med levering i bhg kommer an på hvor vi får plass når den tid kommer..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #22 Skrevet 5. juni 2012 Skjønner ikke at dere orker å ha flere timer reisevei jeg, oppi 2 - 3 timer. Jeg har 5 min hvis jeg kjører, 20 min hvis jeg går
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #23 Skrevet 5. juni 2012 Jeg bruker et knapt minutt fra jeg kjører hjemmefra til jeg går ut av bilen på jobb. Hvis jeg må levere barn bruker jeg ca 4 minutter i bil. Skal jeg på butikken bruker jeg ca 2 minutter i bil. Hurra for å bo sentralt. Hadde aldri orket å bruke masse tid på å pendle til og fra jobb, det er det virkelig ikke verdt. Mye annet jeg vil bruke tiden min på, som f.eks være sammen med familien, venner, trene, slappe av osv.
Magehus Skrevet 5. juni 2012 #25 Skrevet 5. juni 2012 3 minutters gange. Faaantastisk! Barnehagen ligger fem minutters gange hjemmefra. haha, litt morsomt skrevet. 3 eller 5 min? :-P Haha :-) Er jeg litt treig kanskje :-) Tre minutters gange hjemmefra til jobb. Fem minutter gange hjemmefra til barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå