Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Samboer skulle ta med babyen våres ut på en liten tur.( 2 uker gammel ) Han sa at han skulle være hjemme senest kl 20.00. Nå er jo klokken over 20.30 og han tar ikke tlf når jeg ringer Jeg overreagerer kanskje, men jeg klarer ikke la være og tenke negative tanker.
Zana123 Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Jeg hadde også stresset vettet av meg, men mest sannsynlig går alt bra! Men man blir stresset når sånt skjer! Pust gjennom nesten, så dukker de nok opp straks begge to! Sender beroligende tanker din vei!
1down Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Skjønner deg godt! Hvor lenge har han vært borte? Alt er sikkert i sin skjønneste orden men jeg hadde likevel ikke likt det.
Serepta Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Slapp av. Han er nok rett rundt hjørnet, og babyen sover sikkert søtt.
Koala *g07* Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Kanskje han har møtt noen som ville se på lille nurket Kommer snart skal du se.
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 skjønner deg veldig godt. jeg er evig pessimist, og tenker alltid det værste:/ derfor hater jeg når folk ikke kan følge enkla avtalter! men som regel går jo ting helt fint, og en halvtime er jo ikke mye:) beste er å prøve å ikke tenke så mye, for vi spinner oss bare bort i forferdligheter.. men jeg vet det ikke er lett! håper han kommer snart:)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Han ringte nå! Han glemte og siifra at de ble forsinket! Men jeg tror ikke han glemmer det igjen for og si det sånn;) hi
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Hadde vært stressa hvis det var midt i "mattid" og jeg var melkesprengt:-P Ellers hadde jeg ikke blitt irritert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå