Gå til innhold

Ullfleecedress Nøstebarn.

Anbefalte innlegg

Gjest Mafan
Skrevet

Snuppa er ti mnd, 78,5 cm og 10,2 kg. Lurer på om størrelse 80/86 til henne i denne dressen vil bli for lite til høsten og vinteren? Regner vel med den holder i høst da men hadde vært greit om den også kunne brukes i månedene etter jul. Neste størrelse er 92, men synes det høres så stort ut, og denne er også uten hette (kunne tenkt meg med hette). Men vil jo ikke kjøpe for lite.

Noen erfaring med størrelser på denne dressen. Eventuelt noen med litt lange barn? Hun er rimelig lang for alderen.

Videoannonse
Annonse
Gjest happyfeet<3
Skrevet

De er ganske store i str. Kjøpte 80/86 til frøkna mi i vinter når hun var 7 mnd. En lang jente og dressen var litt stor men passer nok i høst også. Jeg hadde nok kjøpt 92 kanskje.. Syns ikke det gjør no at de er litt store (vi brukte den mest til soving ute). Er jo dyr også så kjedelig å bruke så mye penger på en dress som bare kan brukes 3-4 måneder.

Gjest Mafan
Skrevet

Takk for info! Alternativet er å kjøpe bukse og hettejakke i str 86/92. Det blir nok helt rett størrelsen for høst og vinter...

Skrevet

Jeg kjøpte str 92 til mini da han var 10 mnd, da var han ca 72 cm og 8,5 kg. Var jo altfor stor til han, men den er så myk at det gjorde egentlig ikke noe da vi brukte den til bilkjøring, vogna og pulken. Jeg kjøpe 92 pga jeg ville ha uten hette da, og at den da sannsynligvis vil vare i 2-3 vintersesonger. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...