Gå til innhold

Dyreparken med "sykt" barn...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min femåring spydde tre ganger på lørdag, men var frisk søndag. Mandag var hun hos min søster pga 48 timers regelen i barnehagen. Var helt frisk og fin. Var i barnehagen i dag, men vi ble ringt etter pga hun hadde hatt løs mage to ganger. Fikk beskjed om at hun ikke kan komme i morgen. Men hun er jo helt frisk. Jeg må ta ut syk-barn dag på jobb i morgen.

Kan vi gå i dyreparken? Eller blir det helt feil i forhold til min jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville absolutt ikke gjort det, om jeg hadde møtt noen fra jobb hadde jeg følt det veldig kleint.

Skrevet

Jeg ville heller ikke gjort det. Andre har ingenting med hva jeg styrer med, men enkelte ganger må man bare tenke seg litt om. Skjønner deg godt, men jeg hadde vært redd for å møte på noen.

Skrevet

Det syntes jeg du fint kan, er bare go forklare evt de du skulle møte fra jobben, og forklare det.. og det med 48 timer regelen. Tror de fleste vil forstå.

Skrevet

Selvsagt kan du det. Hun er jo ikke syk andre plasser enn i bhg-systemet. Og hvor stor sjanse er det for å treffe på kjente i parken på en hverdag? De som evt. er der vil garantert forstå.

Skrevet

Hmmm... Tror kanskje jeg blir hjemme... Føles ikke riktig...

Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. Jeg skjønner at barnet ikke egentlig er sykt, men jeg hadde syntes det var veldig leit å ringe til jobben, si at jeg måtte bli hjemme med sykt barn - og så ta med det "syke" barnet i dyreparken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...