Gå til innhold

Hvordan går det jenter?


3 blå

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 27+0 og ukene går egentlig ganske fort :) Det begynner å nærme seg samtidig som det ennå virker langt unna... Bekkenet verker om kveldene og det er ganske tungt og vondt til tider. Heldigvis er sommeren i anmarsj og 3. trimester er rett rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 26+2 :) Og synes at tiden hittil har gått fort. Men det er nok fordi jeg har en travel 1 åring i hus også ;)

 

Bekkenet verker verre enn verst, men går til kiropraktor..

(Har bekkenlåsning)

 

Gleder meg til september :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27+0 her også :) Her har også bekkenet begynt å krangle noe veldig, men ellers er formen fin! Gleder meg så masse til september, føler tiden har gått kjempe tregt i det siste, håper det går fortere i 3. trimester :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg 27+1 og tiden har plutselig bare flydd! :)

Den siste tiden har jeg fått mange tanker og er kanskje litt engstelig. Redd for fødsel og redd for morsrollen.. Høres kanksje teit ut men er redd for alt ansvaret. Klarer vi dette?

Men så går det heldigvis litt over etterhvert, og da bare gleder jeg meg til å holde lillemann i armene :) :) Har vært og handlet litt tøy, og hver dag tar jeg dem litt frem for å se litt på dem.. Er ikke klar over at vi skal ha baby!!

Guriii malla..

 

Men ellers er formen kjempe, har ikke vondt i bekkenet\hoftene.. Føler meg nokså heldig. Kan enda bøye med ned og sitte i huk. Ingen problem :)

Håper bare dette forsetter.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26+4 jeg i dag :)

Kranglete bekken med både løsning og låsning, takk og lov for kiropraktor og en huslig mann :)

Synes 2.trimester har rast forbi, er ikke lenge til siste trimester....

Vært på siste ukentlige UL i dag, vi er utenfor risikosonen for hjertefeil(disponert) så da kan vi puste ut i forhold til den bekymringen, tulla er aktiv og akkurat så stor som hun bør, en vekstkontroll i uke 31 også bare vente på at hun er på utsiden :)

 

Synes jeg har lagt på meg alt for mye, men må vel innse at det gjør jeg når jeg er gravid.......var sånn med de to første og.....

 

Er sykemeldt til ferien pga bekkenet så ikke mer jobb på meg før etter permisjonen, akkurat det hjelper på :)

 

Har sett at det har vært lite aktivitet innpå her i det siste, er vel et tegn på at 2.trimester går uten de store nyheter eller utfordringer, tenker vi blir mer aktive igjen etterhvert som vi nærmer oss terminene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 uker, og midt i eksamensinnspurten, så ikke så mye tid til å tenke på den stadig voksende magen, egentlig. blir like overrasket hver gang han sparker *hehe*

 

bekkenet holder seg ok så lenge jeg ikke overanstrenger meg, hjalp med kiropraktorbehandling.

 

gleder meg til laaang sommerferie! ungene har fri hele juli. men jeg syns enda det er leenge til termin, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 24 nøyaktig idag :) formen er fin, ikke så mye mer vondt enn ligamentsmerter fra tid til annen, kjempe trøtt og hjertebank.

 

I dag er første dagen hvor jeg føler meg tung! Magen "presser" sånn utover, og kjennes tyngre. Men skal ikke klage, å være gravid har vært veldig enkelt fram til nå, med så få plager som jeg har hatt :)

 

Nyter babysparkene :) og at magen syns såpass at fremmede tør å spørre/kommentere at jeg er gravid. Syns det er stas jeg :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er egentlig bra - hvis vi ser bort ifra at jeg lett blir sliten, sover dårlig om nettene og har veldig med hevelser i beina :( Ellers skal jeg ikke klage! Bekkenet har oppført seg pent i det siste - heldigvis.

 

Synes det er lenge til september, men samtidig ikke! :P Synes jeg bør få opp farten slik at jeg er ferdig med alt jeg skal innen uke 35/36...da kan jo babyen teoretisk sett bli født for min sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått skranglebekken jeg også og knasker gaviscon mot sure oppstøt.

Merker jeg blir fort sliten med 2 små fra før .

Men nyter å være gravid , å kjenne spark fra den lille.Vemodig å tenke på at dette nok blir siste gang jeg opplever dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...