Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Kom plutselig på at jeg er/var veldig glad i karamellisert popcorn. Var i USA for 3 år siden, og da fikk vi servert popcorn som hadde karamell eller noe på seg. Noen som har vært borti det, og evt vet hvordan jeg kan lage det? Fikk bare så utrolig lyst på det nå!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 hmm.. smelte sukker i pannen og hive i popcornet noen sekunder...?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Du smelter sukker i en gryte, og lar det bli karamell. Popper popcorn i en annen gryte, og så rører du det sammen mens alt er varmt. Er et gris å lage, men smaker godt:-)
jordbærsjokolade Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Man får kjøpt det også, i butikker med godt utvalg, type meny:) Også har jeg sett det i noen grønnsaksbutikker. Super godt
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Du smelter sukker i en gryte, og lar det bli karamell. Popper popcorn i en annen gryte, og så rører du det sammen mens alt er varmt. Er et gris å lage, men smaker godt:-) Blir ikke det veldig hardt da? Trodde det var både smør og andre ingredienser i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå