Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Hva i alle dager kan jeg gjøre? De som pleier å passe jobber eller har eksamen selv. Aner ikke hvem jeg kan spørre. Hvordan løser dere disse problemene? :/ Vil jo ikke sende lillemor til noen fremmede helle, som hun aldri he møtt før.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Har du noen som kan kaste seg på toget, bussen eller flyet for å passe barnet ditt i morgen? Om du ikke har det, hadde jeg virkelig kastet meg rundt for å ringe alle jeg kjente og be om en vennetjeneste. Evt ringe barnehagepersonalet og spørre om en av dem kan på privat basis passe ungen i eksamenstiden (hvis det er lov?) Eller evt ringe en studentbarnehage og si at det er helt krise og forklar situasjonen, spør om de kan ha henne på besøk bare i morgen. Det er jo riktignok kanskje litt i seneste laget da, ettersom de har stengt nå, men jeg ville latt eksamen komme først akkurat i morgen, hvis ikke det gis anledning til at du kan ta den en annen dag. Selv om jenta ikke kjenner barnepasseren.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Hvor bor du? Jeg har ferie og kan godt passe
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Får spandere mamma hjem på en liten ferie da, hun er jo selv i streik Takk for tipset, har ikke tenkt så langt. Mange gode forslag hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Hvor bor du? Jeg har ferie og kan godt passe Jeg bor i Bodø :/
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Hvor bor du? Jeg har ferie og kan godt passe Jeg bor i Bodø :/ Åhh, det var litt langt unna. Synd Kanskje noen andre her kan? Er lov Å hÅpe. HÅper det ordner seg! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Hvor bor du? Jeg har ferie og kan godt passe Jeg bor i Bodø :/ Åhh, det var litt langt unna. Synd Kanskje noen andre her kan? Er lov Å hÅpe. HÅper det ordner seg! Lykke til Men tusen takk uansett! Setter stor pris pÅ det!
Tipp topp Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Da hadde jeg spurt noen av foreldrene til en av vennene hennes i barnehagen om de kunne passe henne. Sikkert noen andre som likevel må være hjemme pga streiken og da kjenner hun i alle fall barnet og har sett foreldrene før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå