Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Min kjære har "kappet strengen" for et par år siden. Vi har 3 barn og er fornøyd med det. Jeg pleier å ha ganske kort syklus- så går 3- 3,5 uke mellom mensen. Nå har det gått 4 og enda ikke fått mensen!! Passet på å ha med meg tamponger forrige helg (altså for over en uke siden) da det kjentes ut som jeg skulle få mensen, men enda ikke kommet noe her! Herregud- hva er sansynligheten for at jeg er gravid nå da? Jeg vet jo at det kan gå, men man skulle jo tro at det var safe når det har gått bra så lenge? Forrige mens var ikke så kraftig som den pleier husker jeg- kanskje jeg bare er i overgangsalderen?!? Eller ikke... er bare 30 år Huff- har ikke fortalt mannen min dette enda heller.. Men er vel bare en ting å gjøre- å få kjøpt seg en test! Men fortell meg nå jenter- det er HELT vanlig å plutselig få litt uregelmessig mens ikke sant? Og jeg er selvfølgelig ikke gravid? Kjenner jeg får lettere panikk her
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 ta en test, kontakt legen og finn ut av det, bedre å vite. Det kommer til å gå bra skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå