Gå til innhold

Flor og fjære, Sør-Hidle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Jobben min var på blåtur der mens jeg låg hjemme og spydde - usolidariske menneskene!

Men pointet er at de var stumme (haha) av begeistring! Det var visst ganske fantastisk og absolutt å anbefale.

Paradis på en øy på Vestlandet - ganske utrolig!

Gjest amandine
Skrevet

Jeg har vært der, en supervarm 30-graders sommerdag med høygravid mage og to små unger i tillegg.. Men det er virkelig helt magisk! God tur luten! Stavanger er en av mine favoritter! Trenger du tips bare gi lyd.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har knapt vært i Stavanger i det hele tatt, men er stor fan av steder man kan reise til med tog ... Sett at jeg skulle ta med meg sneipen dit i sommer, hva kan vi drive med bortsett fra blomster-stirring på Sør-Hidle, som tross alt ikke er det kuleste ungen veit?

Gjest amandine
Skrevet

Kan kombineres med Ranglerock og gladmatfestivalen i hver sin ende av en uke med strand og kaféliv i midten i juli? Sjekk stavangerregionen.com eller hva det heter;-) Stavanger er levende sentrum med god stemning.

Skrevet

http://www.regionstavanger.com/ - Velkommen!

Klabert jeg har vært på øya, den er vel verdt et besøk. Jeg må dit mer! Ellers er jo byen verdt et besøk i seg selv, spesielt Øvre Holmegate. Lunjen tar man hos Svein Erik Renaa på Matbaren, desserten hos Sjokoladepiken :) Så kan man dra på oljemuseet, eller til vitenfabrikken i Sandnes og selvfølgelig til Kongeparken! Ikke minst må man få med seg jærstrendene, det er min favoritt (spa for mor på sola strandhotell...).

Jeg ferierer i Stavanger i sommer ;)

Skrevet

Kan kombineres med Ranglerock og gladmatfestivalen i hver sin ende av en uke med strand og kaféliv i midten i juli? Sjekk stavangerregionen.com eller hva det heter;-) Stavanger er levende sentrum med god stemning.

Høh, her har jeg den siste uka desperat prøvd å overtale alle tenkelige og utenkelige venner og venninner til å droppe ferie og andre planer for å bli med meg på Ranglerock, uten hell, og tilslutt akseptert min skjebne og henfalt til selvmedlidenhet all den tid jeg ikke gidder å dra på sånt alene, og så opplever jeg å få salt strødd i såret på Krangle! :huh:

Sure as hell didn't see that one coming! :D

Gjest sug lut
Skrevet

Kanskje vi kan dra alle sammen og kalle det Kranglerock?

Skrevet

Kanskje vi kan dra alle sammen og kalle det Kranglerock?

Ja! Vi kan både krangle og rangle, det blir supert!

Skrevet

Har aldri vært på Flor og Fjære selv, men tar dere turen hit er jo Kongeparken kjekk for unger:) Og ikke minst Preikestolen. Dersom dere ikke vil gå opp, så går det båt innover Lysefjorden som kjører forbi Preikestolen.

Skrevet

Nja, den båtturen ville jeg kun anbefalt til de som er dårlige til beins, de som absolutt ikke har noe annet å finne på og må slå ihjel litt tid, eller utlenninger som ikke har sett natur før. Prekestolen må oppleves til fots! Fra fjordsiden imponerer den aldeles ikke, og selve turen er lagt opp for... Ja, nettop utlendinger som ikke har sett natur før... En overnatting på prekesol hytta er også en attraksjon, fin hytte, og alternative overnattingsmuligheter i trær, i fjellvegg og i sjøkanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...