Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Har en gutt i 3 klasse, skolen er stengt pga manglende renhold... Antar folk at det er sommerferie nå, eller hva tror dere skjer?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Så lenge det ikke er fare for liv og helse, så kan de holde på til neste lønnsoppgjør. At skolen er stengt går ikke ut over liv og helse, så da er det nok bare å vente da. Jeg ser ikke problemet jeg altså.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Jeg antar det blir tvungen til helga, de sliter veldig i mange kommuner så flere og flere melder inn til fylkeslegen av det går på helsen løs. Nå har flere kommuner sagt fra at om det ikke blir enighet nå og trappes opp i morgen er det ikke forsvarlig å holde på i mer enn 3 dager. Dvs at sykehjem må stenges fra lørdag, og det kommer selvfølgelig ikke til å skje, da blir det tvungen. http://www.vg.no/nyh...?artid=10073506 Jeg vil tro det er normal drift senest mandag.
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Samme her, heldigvis er jeg i permisjon så vi koser oss bare. Fint vær er det å Streiken tror jeg kommer til å vare en stund, streikeviljen er stor og det er for en god sak. Om den kommer til å vare helt til sommerferien spørs, men hvertfall ut uka tror jeg
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har ikke sagt det er noe problem, bare lurer jeg Er selv hjemme med yngre søsken, så for vår del går det helt greit HI
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Jeg er også i permisjon, og storkoser meg med barna. Har heller ingen syke foreldre eller besteforeldre som vansmekter på sykehjem. Men jeg har ingen problemer med å se hvor utrolig store konsekvenser dette har for de som ikke er like heldige. Kjipt å måtte gå glipp av ferien fordi den må tas ut på forskudd, komme i underskudd når det gjelder antall timer eller måtte ta ut ulønnet permisjon. Burde sikkert være glad for streiken, siden de faktisk streiker for meg også, men jeg får bare en flau smak i munnen. Streik som bare rammer uskyldig tredjepart er ikke ok, og jeg ser daglig hvor fortvilte mange foreldre er.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Jeg er også i permisjon, og storkoser meg med barna. Har heller ingen syke foreldre eller besteforeldre som vansmekter på sykehjem. Men jeg har ingen problemer med å se hvor utrolig store konsekvenser dette har for de som ikke er like heldige. Kjipt å måtte gå glipp av ferien fordi den må tas ut på forskudd, komme i underskudd når det gjelder antall timer eller måtte ta ut ulønnet permisjon. Burde sikkert være glad for streiken, siden de faktisk streiker for meg også, men jeg får bare en flau smak i munnen. Streik som bare rammer uskyldig tredjepart er ikke ok, og jeg ser daglig hvor fortvilte mange foreldre er. Kunne ikke vært mer enig! Er virkelig på tide å finne nye pressmidler som ikke rammer bare en uskyldig tredjepart. Vanskelig å se for seg hva det skulle være kanskje, men noen bør være kreative og finne på noe nytt snart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå