Gå til innhold

"Å den streiken må baaare fortsette"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir mektig provosert av uttalelser som "å ja streiken må bare fortsette - deilig å slippe stressende morgerer og lekser" fra venninner som er studenter som er ferdig for sommeren eller hjemmeværende mamma venninner som har besteforeldre som stiller opp bare de har snue der hjemme og duller med ungene i dagesvis.

Jeg jobber som oversetter og har nå hatt tre barn i småskolen hjemme i nesten to uker....må jobbe hjemme hver dag og med tre unger som krever sitt er det nesten umulig å få konsentrert seg. Ettermiddagene er fylt med forskjellige aktiviteter for ungene så kvelden her kommer i 21 tiden....da er man iallefall for trøtt.

Støtter streiken men fader heller altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du alenemor? Hvis ikke, hvorfor er ikke far hjemme?

Skrevet

Begynner å bli nok, ja.

Hørte jeg at de nå krangler om ca 700 kr i året?!?!?!

Skrevet

HI her....far er ikke hjemme for han jobber selvstendig med reklame og er inne i en skikkelig hektisk periode..og som selvstendig er det desverre ingen som stepper inn for han skulle han måtte være hjemme.

Skrevet

Jeg støtter ikke streiken og selv om jeg også har hatt to unger hjemme fra skole og barnehage i to uker sier jeg "bare fortsett å streike". Vi klarer oss greit til august, tjener greit på å slippe utgiftene til barnehage og SFO. Samtidig er det fint at kommuneøkonomien blir bedre. La dem streike!

Skrevet

Begynner å bli nok, ja.

Hørte jeg at de nå krangler om ca 700 kr i året?!?!?!

Da har du dårlig hørsel!

Det dreier seg om framtida!!

Skrevet

Enig. Jeg har eksamen på fredag og tærer på å være hjemme med to unger og bare tenke på alt jeg ikke får gjort hele dagen. Men det vel ikke detaljene i streiken det går på, det er jo prinsippene. Og jeg skjønner det! Men passer meg sabla dårlig akkurat nå :(

Gjest Sekretøsa
Skrevet