Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Hva gjør dere hver dag? Er dere alltid like effektive, gjør masse husarbeid, går lang trilletur, handler og lager middag? Eller hender det at dere setter på en serie når ungen sover og lar klesvask være klesvask? Sliter litt med å være effektiv om dagen, ender fort med å sitte med pcen eller lese en bok. Men har kanskje sammenheng med at ungen ikke sover på natta.
Koala *g07* Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Skal være ærlig å si at jeg har vært flink på å late meg ja. Men har hatt dager med gode lange trilleturer, og effektiv husvask. Men prøver å kose meg mer denne gangen, så lar ting ligge.
☆☆☆ Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Har sklidd ut etter at jeg var syk noen dager, og det deretter ble drittvær. Skal skjerpe meg i morgen. Endret 5. juni 2012 av ★
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Av og til er det bare så godt å trekke seg inn i skallet sitt og bare kose seg hjemme, den travle hverdagen kommer tidsnok tilbake!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Er veldig flink på å sove når jeg har muligheten på dagtid, men hender jeg har noen skippertak for at ting skal gå rundt her hjemme. Er også i en barselgruppe hvor vi møtes 1-2 ganger i uka. Vi møtes på trilleturer, hjemmebesøk, kafe og babysang. Er ikke alltid jeg orker å være med, da jeg har tvillinger hvor ene sliter med kolikk. Ellers er det godt å slappe av og kose meg med de små Stresser ikke med noe, og tar en dag av gangen. Jeg er ikke den som planlegger, men gjør ting når det faller meg inn. Barna er egentlig ingen hindring, bare at det krever litt ekstra utstyr og tid.
Tigerpote Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Jeg kan ikke huske at jeg latet meg under permisjonen nei, babyen krevde sitt Hun sov mest på meg, og skulle ammes og bysses. Da hun begynte å sove i vogn ute gikk det mest med til husarbeid. Det var da hun var baby, da hun ble større brukte jeg duppene til å trene Zumba og styrke og til å spise lunch i fred og ro
bitthen Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Later meg akkurat nå. Eter smågodt og sløøver. Men dagen i dag har vært dryg og kjip. Alene med en på 8 uker og en sjuk og sur 2 åring, nå sover tilfeldigvis begge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå