Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg ble gravid har håret mitt blitt rene katastrofen! Jeg hadde ett veldig tykt og glansfullt hår før, nå faller det av (mister MYE) og det floker noe forferdelig! Hjelp!

Jeg gruer meg til å måtte vaske håret, for det blir en stor floke! Bruker en halv flaske balsam etter shampooen for å løse opp flokene :( Prøvd diverse hårkurer, deriblant en jeg kjøpte på en frisørsalong til den nette summen av 500 (!) kroner for en bitteliten krukke...

Heldigvis har jeg "bare" hår ca ned til ørene, hadde jeg hatt hår ned til rumpa hadde jeg kuttet det av for lenge siden!

Hvilke shampoo bruker dere og hvordan er deres hår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg mistet også veldig mye hår etter at jeg ble gravid. det var skummelt...tok det opp med legen og hun sa det var normalt. men merker nå at jeg ikke mister like mye som i begynnelsen av svangerskapet. uten at jeg har byttet shampoo.

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å prøve ut en hårkur fra Frizz-Ease som heter Miraculous Recovery. Jeg bruker den som balsam hver gang jeg vasker håret. Den får du kjøpt på Cubus og Vita (som jeg vet om). Koster 99,- for 150 ml., så da har men gjerne rå til å bruke den også.

Ellers er det nok lurt å stusse håret litt før du begynner med noe drastiske tiltak av kuring osv. (Dersom tuppene dine er litte vel og merke)

Skrevet

PS: Mitt hår var supertørt og frøsete. Nå er det mer glansfult og jeg røyter mindre.

Skrevet

Håret mitt blir bare bedre når jeg er gravid, men ETTER fødsel mister jeg omtrent alt :-/ skikkelig ekkelt!

I går kjøpte jeg miracle argan olje fra Lee stafford,og den er bare fantastisk! Lukter himmelsk :) jeg har frizz/tørt hår,men det blir bare mykt og deilig av det :) kanskje det hjelper litt? Lykke til. Den fins forresten som shampo og balsam også ;)

Skrevet

Hei!

Håret mitt har blitt veldig fint etter at jeg sluttet å vaske det med shampoo hver gang jeg dusjer. Jeg vasker håret mitt en gang i uka, toppen to, og da bruker jeg en shampoo uten parfyme, farge og parabener.

Anbefaler deg å bruke Neutral sin shampoo. Den er helt fenomenal. Ikke speiselt dyr, og finnes på vanlige butikker. :-)

Lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...