Frk.Karidotter Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Har nå malt et helt rom med fargen Gustaviansk blå fra Sens-serien til Jotun. Vi har malt over strietapet, som er kjent for å sluke maling, så vi gjorde en ganske god jobb med å grunne først, i helt hvitt. Hadde hørt ymse om malingen fra før av - spesielt her inne virker det som om det er mange som er misfornøyd. Jeg må derfor bare få lov til å nevne at resultatet har blitt fantastisk. Kjempegod erfaring, med andre ord. Det blir rålekkert. Tett og fint, og utrolig enkel å jobbe med, på tross av 'det verste underlaget'. Malingen er tynn ja, men slik er det med vannbasert maling. Nydelig, spør du meg. Ville bare nevne det, så andre preggisær som er ute på oppussingstokt får med seg at det virkelig er mulig å få kjempegode resultater med Sens. Hurra!
Darwina Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har tidligere malt kjøkkenet både tapet og panel med sans maling og resultatet ble kjempebra:)
Tieran Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Har nå malt et helt rom med fargen Gustaviansk blå fra Sens-serien til Jotun. Har malt med sens-maling tidligere og er veldig fornøyd Men lurer på hva du tenker om fargevalget ditt? Jeg skal snart (alt er relativt) sette i gang med maling av kjøkkenveggene og har bestemt meg for gustavinsk blå, tror det blir superfint sammen med hvite skap og grå benkeplate. Men hva er din erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå