Gå til innhold

datteren min ler ikke skikkelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er snart fire måneder, og har bare hørt 2-3 ganger at hun har ledd litt halvengasjert.. Bare en kort, lav-intensitets latter hvis dere skjønner. Vet ikke om jeg vil kalle det latter heller egentlig. Det er over før det har begynt. Jeg føler at jeg gjør ablegøyer hele dagen, og går i bro og står på hender i forsøk på å få henne til å le (ikke bokstavelig talt da),, men... ingenting!

Er det veldig uvanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var jenta mi også. Gikk veldig langt mellom hver gang hun lo. Alltid vært blid som ei sol da. Hun er nå 13 mnd og ler fortsatt ikke av alt som andre barn ler av.

Vet ikke hvor normalt det er egentlig, aldri tenkt så mye over det :)

Gjest yrild
Skrevet

De er jo like forskjellige som oss, noen ler masse andre ikke så mye. Noen har en underfundig humor, noen liker banaskall slapstickhumor etc.

La henne være som hun er du :-)

Skrevet

De er jo like forskjellige som oss, noen ler masse andre ikke så mye. Noen har en underfundig humor, noen liker banaskall slapstickhumor etc.

La henne være som hun er du :-)

Min jente smiler også veldig mye. Mye mer enn storebror gjorde. Hun er generelt veldig fornøyd. Det er vel derfor jeg har stusset over at hun ikke ler. Jeg er også litt bekymret for dette med manglende latter, fordi jeg selv som barn ikke greide å le før jeg var skolebarn. Moren min sier at jeg lo sosialt sett, men at det aldri kom noen naturlig trillende lyd, mer en slags hosting, eller en påfallende falsk latter da jeg ble litt eldre... Men, jeg lærte meg jo å le etterhvert. Det skal sies at jeg var et ganske alvorlig barn, og lærte først i 20 årene å se humor i hverdagen. Jeg tror ikke jeg har sett et eneste barnebilde av meg der jeg smiler. Så, sånn sett så er jo jenta mi annerledes.. siden hun smiler veldig mye.. ihvertfall foreløpig.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...