Gå til innhold

Hvor vondt har dere?


Ele

Anbefalte innlegg

Det murrer jevt der nede, men av og til gjør det rett og slett vondt, som skikkelige menssmerter i slike bølger de bruker å komme til vanlig... Jeg bli så bekymra...! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lite vondt, bare litt murringer. Men noen ganger kommer det noen skikkelige "gode, gammeldagse" mageknip. Luft i magen, ja... Er du sikker på at det ikke bare er luft i tarmene hos deg også da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ikke vondter egentli...men ha hatt myyyye luft i d siste,..oppblåst og mageknip..--murringa har el gitt seg-elle så har eg bare blitt vant me den...

 

prøver å ikkje vere så bekymra, sjøl om d e vansklig.. Blir orntli glad når eg kjenne at puppane e ømme..og har spydd 2 ganger på ettermiddagene, så eg tar imot alle graviditetstegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også mye murringer! Har hatt det nå i to uker... Sjekket trusen noen ganger i dag for blod ettersom jeg skulle hatt mensen ca i dag - og det kjennes ut som jeg har menssmerter. Men ingenting, så det går nok bra :) Føler med deg Ele! Jeg velger å tro at det er et av mange potensielle gode tegn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg har det gitt seg nå, litt rart nesten. Har bare litt vondt i ryggen (men det kan være hagearbeidet)

Puppene er heller ikke så vonde lenger, hmm. Er 5 uker idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør ikke like vondt nå lenger her eller, 5 uker i dag, men puppene har tatt helt av, vonde og digre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye stikninger på begge sidene helt nede i magen, som er temmelig vonde. Også er puppene skikkelig ømme/såre..Men har absolutt ikke noe å klage over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+2 nå, og smertene i magen har gitt seg litt - men fremdeles tilstede. Noen erfarne som vet omtrentlig hvor lenge slikt varer? Korsryggen er fremdeles ganske brutal til tider.

 

Puppene mine lever også et helt nytt liv. Og jeg var å do 7 (!) ganger i natt.... Noen andre som også bruker en uforholdsmessig stor del av "husholdingsbudsjettet" på doruller?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene mine har heldigvis begynt å bli ømme også. Sist var de ikke det, og da endte det i SA etter 11 uker (hadde nok ikke utviklet seg på mange uker), så tar takknemlig imot alle tegn!! Har faktisk vært litt småkvalm også, og det har jeg ikke opplevd i noen av de 5 forrige svangerskapene. Kanskje, kanskje det er lov å håpe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt mye vondt i lysken og kjent det litt i korsryggen. Har vært livredd for at mensen skal melde sin ankomst, men i kveld har det roet seg, heldigvis! Phu! Var litt nervøs der en stund :) Har fått urinsveisinfeksjon i tillegg, så klarte til slutt ikke skille hva som var hva av smerter. 4+5 i dag! Juhuu! Dagene kommer seg nå avgårde!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt skikkelig ubehag i magen i hele dag,trodde at nå går det galt..vært skikkelig bekymret.Fant ut at det nok var buksa so var altfor trang. Må nok finne fram tights og lange overdeler..... Buksa går i søpla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, bukser er et eget kapittel... Auauauuuu!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bukser er et eget kapittel... Auauauuuu!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, magen min har liksom bare sluppet taket, så rart å se! Og den er så øm, klarer bare bruke en bukse, og den er for stor å ser ganske dårlig ut... Var på leiting etter litt lave, myke bulser med strikk i dag, men lite å finne! Tips?? I morgen må jeg muligens grave frem en tunika, men jeg er liksom ikke helt typen til det, så det føles så feil! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krype til korset i morgen og kjøpe tights og tunikaer.... Orker ikke gå med trange klær.... Litt tidlig for mammatøy ennå. Ingen vet at jeg er gravid utenom min mann,har planer om å holde på hemligheten enda noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte bukser på Kappahl for en stund siden (før jeg fant ut at jeg var gravid, men i år). De er linbukser med et kort tøystykke i livet. De kosta 399 eller noe hver. Er PERFEKT nå! Og noen dager, eller perioder å dagen, hvor magen er for øm eller kvalm så bretter jeg den ned så den havner på hofta. Ser bittelitt ut som en slags mini-gravid-bukse, mn den er kjøpt på vanlig :)

Har en lignende linbukse fra en-gammel-dame-butikk (var med mamma til en butikk som heter ødegaard), og den har strikkpartier på begge sider bak så er også veldig behagelig :D Eller så går det mye i strømpis og kjoler, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, magen min har liksom bare sluppet taket, så rart å se! Og den er så øm, klarer bare bruke en bukse, og den er for stor å ser ganske dårlig ut... Var på leiting etter litt lave, myke bulser med strikk i dag, men lite å finne! Tips?? I morgen må jeg muligens grave frem en tunika, men jeg er liksom ikke helt typen til det, så det føles så feil! :P

 

Hei! Cubus hansken deilige bukser (jeg synes de er veldig fine også), slike "haremsbukser", uten heng i baken. Sorte, hvite, grå og beige og koster 149,-. Bruker disse generelt jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke direkte smerter, men har litt murringer spes på kvelden og fryktelig mye luft i magen :-P

Føler meg som en oppblåst ballong :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg blir redd har bare noen stikknnger avogtil men ikke noe murring eller smerte med buksene som dere andre har! HJELP meeen puppene mine er ett helt annet kapittel så vonde jeg kan ikke beskrive med ord akkurat som de vonde kjærtlene som vokse da jeg var 13 14 år ! burde jeg være beskymret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir redd har bare noen stikknnger avogtil men ikke noe murring eller smerte med buksene som dere andre har! HJELP meeen puppene mine er ett helt annet kapittel så vonde jeg kan ikke beskrive med ord akkurat som de vonde kjærtlene som vokse da jeg var 13 14 år ! burde jeg være beskymret?

Nei, puppene skal jo være grusomme nå, så det er nok bare bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...