Gå til innhold

Inspirert. Hve er dine tre positive/negative sider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart søke jobber på et helt annet nivå enn tidligere jobber jeg har hatt (deltidsstilliger ved siden av studiene).

Hva er deres "tre negative og tre positive" egenskaper? Har skjønt at dette er en gjenganger.

Så langt har jeg tenkt at jeg:

Negative:

Er utålmodig

Kan ha en tendens til å ta litt over/blande meg

Kan bli sint og må noen ganger si unnskyld etterpå.

Positive:

Effektiv

Selvstendig

Ambisiøs

Hva er dine gode og dårlige side i en arbeidssituasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min beste side er at jeg har en fabelaktig selvinnsikt, jeg har en veldig korrekt oppfatning av meg selv i forskjellige situasjoner (på godt og vondt), og jeg har et pågangsmot som kan ta pusten fra de fleste - har veldig god selvdisiplin, så jeg får ting gjort.

Ellers er jeg fryktelig følelsesstyrt (kan jo også være positivt, men om jeg har en dårlig dag blir alt svart. Phu.), har en tendens til å være kontrollfreak (min måte er såklart best) og kan være litt i overkant direkte og brå ovenfor mennesker jeg ikke syns gjør en god jobb (det er egenting ingen dårlig egenskap, bare en side ved naturlige lederegenskaper.)

Jeg har ofte tenkt at det kan være godt å ha meg med på laget, men at det er greit å ikke måtte jobbe med meg lenger enn åtte timer av gangen. Hehehe..

• 3 måneder senere...
Skrevet

Flere som vil fortelle om sine gode og midre gode sider?

Jeg skal på mitt første jobbintervju i morgen. Spent på hva de kommer til å spørre om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...