Gå til innhold

Magen er bare i veien


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i 8. måned og jeg er svæær! Synes magen er i veien for alt jeg gjør. Dusj, do, matlaging, stelling, handling, trør i trange butikker ...

Blæh, er så lei av å være gravid nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig det der.

Først ser man innlegg fra nygravide som mener de har fått mage allerede i uke 6, eller innlegg fra nygravide som ikke kan vente til de får mage.

Og så er det innleggene der magen bannlyses og er i veien fra uke 25.

Er det samme folka mon tro?

Skrevet

Merkelig det der.

Først ser man innlegg fra nygravide som mener de har fått mage allerede i uke 6, eller innlegg fra nygravide som ikke kan vente til de får mage.

Og så er det innleggene der magen bannlyses og er i veien fra uke 25.

Er det samme folka mon tro?

Har aldri klaget på det før her inne. Fikk bare litt nok nå når jeg skulle kle på meg skoen og fikk hele frokosten i retur :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...