Gå til innhold

Vi som har gjort endringer på selvangivelsen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når hører vi noe fra dem?? Eller gjør vi ikke det... Jeg var havnet i feil skatteklasse og er jo veldig spent på om jeg får mer eller mindre igjen enn det stod første gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første skatteoppgjøret sendes ut 25. juni, og hvis du ikke har gjort andre store endringer enn å skifte klasse eller har andre kompliserte forhold (som feks merutgifter til pendling) er det stor sjanse for at du får oppgjøret ditt da.

Skrevet

Det er ikke om du har gjort endringer eller ikke som avgjør når du får skatteoppgjøret.

De tar unna selvangivelser fortløpende og du får ditt oppgjør når de er ferdig med det, spiller ingen rolle om du har gjort endringer (det er en myte).

Bare vi som er, eller er gift med selvstendig næringsdrivende vet at vi får oppgjøret til slutt, altså til høsten. Alle andre er det helt tilfeldig når får det.

Skrevet

Helt sant det som anonym over her sier. Er helt tilfeldig når man får det. Er ikke sånn at man automstisk får det 25, når man ikke har gjort endringer

Skrevet

Tror nok jeg har forklart meg litt dårlig her.. Dette som dere sier vet jeg! Men jeg lurer ikke på når pengene kommer, men om man får et brev til der det står endringene man har gjort? Skjønner dere hva jeg mener?

Hi

Skrevet

Man får ikke nytt brev

Skrevet

Man hører ingenting fra dem før oppgjøret er ferdig, og da får du brev i posten og penger på konto. Det skal skje en gang mellom slutten av juni og oktober tror jeg det er, ingen vet når oppgjøret ditt kommer, det kommer når de kommer siden de bare sender ut/betaler ut fortløpende ettersom de blir ferdige.

Men du får det tidligst 24.juni.

Skrevet

Som jeg sa før, så lurte jeg ikke på når pengene kommer.. Men om man fikk et nytt brev før pengene kommer med endringene man har gjort.

Men no fikk jeg jo svar på det, så tusen takk :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...