Gå til innhold

Babycall.. Noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å kjøpe babycall.. Men har ikke bestemt meg for hvilket merke, eller om det skal være med eller uten kamera. Har dere noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har både avent med kamera og uten! :) Gikk til innkjøp av avent med kamera etter 9 mnd, noe jeg IKKE angrer på! Supert å kunne se hva som er "problemet" når hun gråter. Slipper man å springe ut og inn uten grunn :)

Skrevet

Vi har Nova/super nova,den var best (rekkevidde,lav stråling) da vi kjøpte for litt over 1 år siden. Jeg synes den er klumpete å ta med seg ute ( vi er mye ute og styrer i hagen o.l), samt at foreldre enheten er altfor lett å skru av. Bare man kommer borti knappen så skrur den seg av,noe man ikke alltid merker :( det burde være slik at knappen holdes inne noen sekunder.

Kamera har vi aldri hatt noe behov for, men er kanskje kjekt å ha :)

Lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan er disse å bruke ute i vogn? Hadde tengte å bruke babycallen både inne og ute i vogna.

Skrevet

Har supernova, valgte den fordi den hadde desidert minst stråling, noe jeg synes er viktig når den skal ligge i nærheten av seng eller i vogna. Den har også flere kanaler, slik at om naboen eks har babycall kan dere skru dere inn på en annen kanal.

Skrevet

Vi har Luvion Grand Elite. :-) Anbefales!

http://www.luvion.no/

Det er med kamera, og jeg kunne ikke klart meg uten det. Det er så betryggende å kunne se mini hele tiden, og hvis jeg hører en lyd så er det bare å se bort på monitoren og se om han har fått dyna over hodet, våknet eller bare sover fint videre. Hadde jeg ikke hatt kamera måtte jeg ha gått ned hver gang han lagde en lyd for å se at alt var bra.

Jeg kjøpte Supernova først, men den reagerte jo ikke før ungen skreik, så jeg hørte han skrike nede før babycallen slo inn, så den leverte vi tilbake raskt. I tillegg så "skurra" den veldig hver gang den slo inn. Irriterende!

Skrevet

vi byttet fra ikeashaiten til phillips avent (uten kamera) i går faktisk, og er strååålende fornøyd! Ingen irriterende "klikking" når ungen lager lyd, bare lyden til ungen. Kan skru ned lyden så man ikke hører snorkingen (lille er tett i nesa nå,og snorker som en gammel sjømann), bare snakking/gråting. Helt fantastisk! Har en del funksjoner som iallefall jeg mener er unødvendige, eks nattamelodier på barnedelen, nattlys på barnedelen, mulighet for å snakke til barnet via foreldredelen (stemmen blir jo vrengt og småskummel uansett). Barnedelen er ganske klumpete, det er jo en liten ulempe med tanke på vogn og slikt. Men myyyyye bedre enn både ikea og toppcom som vi har prøvd (topp com har visstnok kommet veldig bra ut av det i tester, bare ikke den modellen vi kjøpte. Trodde at top com var top com, der tok vi feil gitt)

Skrevet

Vi har Avent uten kamera. Den er kjempe bra og gjør virkelig jobben sin!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...