Gå til innhold

Noen fra Stange her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg flytter til Stange kommune i midten av August i år, fra Vestlandet. Jeg har en jente som er ett år i slutten av Juli. Har ikke venner i nærområdet, og vi flytter på landet så det blir ikke overflod av naboer heller. Samboer er kjent og har litt venner i Hamar da, har bodd der i flere år. Lurer på om det er noen her som gjerne har barn i samme alder eller lignende? Jeg skal skrive masteroppgave i høst så jeg blir gående hjemme, mini skal til dagmamma, men blir nok også å ha henne hjemme litt og ta noen fridager innimellom så hvis noen er i forlenget permisjon med barn i samme alder så hadde jo det vært koselig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :-) hvor gammel er du?

Gjest Mafan
Skrevet

Og skulle være anonym men nå glemte jeg hele anonym knappen så skitt au :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...