Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Hei. Jeg flytter til Stange kommune i midten av August i år, fra Vestlandet. Jeg har en jente som er ett år i slutten av Juli. Har ikke venner i nærområdet, og vi flytter på landet så det blir ikke overflod av naboer heller. Samboer er kjent og har litt venner i Hamar da, har bodd der i flere år. Lurer på om det er noen her som gjerne har barn i samme alder eller lignende? Jeg skal skrive masteroppgave i høst så jeg blir gående hjemme, mini skal til dagmamma, men blir nok også å ha henne hjemme litt og ta noen fridager innimellom så hvis noen er i forlenget permisjon med barn i samme alder så hadde jo det vært koselig.
Gjest Mafan Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Og skulle være anonym men nå glemte jeg hele anonym knappen så skitt au
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå