Gå til innhold

kompensasjon for husvask og div....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kontaktet advokat, men tilfeldighvis han vi kjenner til er nå advokaten til dette firmaet vi ønsker å få kompensasjon av.Men fikk noen råd av han da....

men det jeg lurer på er om hvor mye kan vi be om å få ?

advkaten nevnte vi kunne få dekket for bråk,borestøv,spregning, nedvask av hus og tak, og for slitasje for bilen, dvs lakken.det har til tider vært så ille at de besøkende på ca 2 timer har kommet til en fullstendig nedstøvet bil.

Dette er noe som har pågått i 2 1/2 år, og vi Må vaske hele huset, det er helt ille her.....

men hva synes dere er relistisk å be om?? er ikke sånn at vi skal ha mest mulig, vi vil bare ha det som vi egentlig fortjener oppe i alt dette.

Og dette er et privat firma,og ikke noe stat / kommune.

Det eneste vi vet er at når veien ble utbygget her for noen år siden, var det noen, i samme situasjon som oss, de fikk 15000 fra kommunen,uten å søke om noe....det var for husvask den gangen, ikke over så lan periode som det vi har hatt bak oss nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du skal ha kompensasjon i det hele tatt, jeg. Hva er greia her??

Skrevet

Unnskyld, men har du klart å slette halve innlegget. Ser ut som om starten mangler da resten er ganske lite forstålig.

Skjønte at dere sliter med støv, men what???

Skrevet

http://www.paragrafen.no/?id=60

og hvis du ikke skjønner noe, så ikke svar....

HI

Skjønner ikke hvorfor du skal ha kompensasjon i det hele tatt, jeg. Hva er greia her??

Skrevet

http://www.paragrafen.no/?id=60

og hvis du ikke skjønner noe, så ikke svar....

HI

Hehe.. Om du vil ha svar så kan det jo være en fordel at du skriver hva det dreier seg om.. ;) Skjønner det er noe med støv, men hva? Hva er det som gjør at dere støver ned?

Skrevet

Okei. Skal prøve å svare ordentlig.

1. Om adovkaten deres er advokaten til det andre firmaet, så blir han jo inhabil, og bør kanskje byttes ut. Men bra at dere fikk noen tips på veien.

2. Hør med et proffesjonelt vaskefirma, og hør hva de ville tatt for nedvasken, så ganger du beløpet med så mange ganger dere har vasket huset ned.+ bilvask.

Skrevet

jeg skjønner ikke hvorfor dere skal ha kompensasjon, av hvem skal dere ha dette?

litt rotete innlegg hvor ikke all info kommer frem kanskje?

Skrevet

ok....sorry for biskt svar i stad, men alltid når jeg skriver inn her, så er det mange motbydlige svar, og jeg gruer meg for å lese og poste...

saken er den at på den andre siden av veien,kun 20 meter fra oss, der har de skyte,planert og grave ut 26000 mål,og det er ganske mye.

Advokaten vi snakket med, kan vi ikke bruke, men han tipset oss.

der skal de bygge opp div bygg, og det blir ca 50 nye arbeidsplasser, så det sier seg selv at her har det vært veldig mye aktivitet.

Vi har fått målt vannet før de begynte, men det tror jeg ikke er ødelagt,men hos naboen er det ødelagt.vi har for øvrig borevann.

men for det andre huset er situasjonen en annen,de som skyter og bygger ut har kjøpt tomta, og skal rive huset, og sette opp kontorlokaler og div......

er det mere dere lurer på??

blir borte litt nå jeg så....

HI

Skrevet

Sorry, men hahaha.

Du kan da umulig hal lest innlegget ditt før du postet det.

Det mangler jo all info.

Bare så du er klar over det, de delene du bare tenker men ikke skriver når aldri oss.

Dette kan fort bli en ny klassiker :)

Skrevet

26000 mål tilvarer over 3500 fotbalbaner. Det er litt av et utbyggingsprosjekt!

Skrevet

ok....sorry for biskt svar i stad, men alltid når jeg skriver inn her, så er det mange motbydlige svar, og jeg gruer meg for å lese og poste...

saken er den at på den andre siden av veien,kun 20 meter fra oss, der har de skyte,planert og grave ut 26000 mål,og det er ganske mye.

Advokaten vi snakket med, kan vi ikke bruke, men han tipset oss.

der skal de bygge opp div bygg, og det blir ca 50 nye arbeidsplasser, så det sier seg selv at her har det vært veldig mye aktivitet.

Vi har fått målt vannet før de begynte, men det tror jeg ikke er ødelagt,men hos naboen er det ødelagt.vi har for øvrig borevann.

men for det andre huset er situasjonen en annen,de som skyter og bygger ut har kjøpt tomta, og skal rive huset, og sette opp kontorlokaler og div......

er det mere dere lurer på??

blir borte litt nå jeg så....

HI

De får hvertfall en romslig arbeidsplass de 50 personene som får 26 000 mål å boltre seg på :)

Skrevet

Regner med hun mener 50 nye bedrifter ( arbeidsPLASSER) og ikke 50 personer som skal jobbe der! Det er jo en del!

Skrevet

Regner med hun mener 50 nye bedrifter ( arbeidsPLASSER) og ikke 50 personer som skal jobbe der! Det er jo en del!

Det er bare det at 26000 mål er stort. En boligtomt i disse dager er på ca 600 til 1000m2, så denne utbyggingen ville gi plass til ca 26.000 eneboliger med infrastruktur. Det er nok en ganske grov kommafeil her.

Skrevet

Hvorfor henger dere dere opp i arealet, når det er skaden HI spør om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...