Gå til innhold

Lot 3-åringen sitte alene i bilen :o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en tur på butikken i morgest, og da var det en dame som kom samtidig som meg. Jeg fikk ikke med meg alt som skjedde, men da vi kom ut skulle hun sjekke til jenta som satt fremme i passasjersetet UTEN bilstol :o

Jenta hadde stukket av, og bilen sto og gikk!!

Jeg har bare ikke ord! Såg hun kjørte forbi her ista, så regner med hun fant jenta igjen! Jeg blir bare så forbannet! Jeg måtte rett og slett bare dra, for jeg klarte ikke tanken på det. Hadde sikkert kommet mye ut av munnen om jeg hadde begynt å prate med henne...

Dette finnes jo ikke forsvarlig på noen måte.

- Jenta var ikke sikret i bilen

- Moren dro inn på butikken mens jenta satt alene i bilen

- Bilen var ikke avslått

åH, kjenner bare jeg koker!!!

Ja, det var dagens tømming herifra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun hadde nok fått hørt så ørene flagret om det var meg!

Jeg er ikke redd for å si ifra, hvertfall ikke når det kommer til sikkerhet på barn. Tenker bare på alt som kunne skjedd om hun f.eks begynte å røre på ting inni bilen, eller at hun kunne blitt påkjørt eller rett og slett forsvunnet. Det skal ikke lange tiden til før barn er kommet seg langt avgårde!

Skrevet

Tror du folk lærer som får så øra flagrer?

Tror faktisk ikke det er måten å lære på, men kanskje hun lærte nå, da jenta faktisk ble borte.

Ja det er helt skrekkelig at det finnes mennesker som ikke tenker lenger enn sin egen nesetipp, sirkulerer rund sitt eget ego og i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...