Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir litt svett når jeg møter andre bekjente som også er gravide. De skal få små prinser og nusselige prinsesser. Sukkersøtt, hvite klær og cupcakedamer.

 

JEG SKAL Få EN DATTER, JEG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahaha! Veldig bra.

 

FÅ DET UT!

 

Skjønner endog hva du mener. Personlig fÅr jeg en Ert. ;-)

Skrevet

Haha såå enig!! Jeg får en rockejente til jeg. Spar meg for hvite blonder og pastell, jeg vil ha farger og morro! :)

Skrevet

Får vel en rampete Ronja-engel til med litt svart på vingene, jeg tenker jeg :-P

Jentene mine har aldri hett "prinsesse" - passer ikke meg, gitt.

De er små seg sjøl, med glimt i øyet!

Skrevet

Haha.. i know.. Jeg kan være blondete selv også.. Men noen ganger helt motsatt....

Her blir lille kalt ØllebØlle.. Og jeg presterte og si " jeg gleder meg til kreket kommer ut" til en av de andre pedagogene på jobb her en dag.. Hu holdt på å daue.. hihi...

Skrevet

Haha, jeg ler! :D

 

Noe jeg synes er teit/rart er at i min gravid-bok som jeg fikk av jordmor, står det at man skal synge til barnet i magen, det er også skrevet ned en hel del barnesanger som man kan synge. Under uke 27 står det f.eks "...Fortsett å prate og synge for barnet". Kanskje jeg er litt rar, men for meg blir det helt rart og underlig å sitte alene å synge en barnesang sånn helt ut av det blå til noen som jeg ikke kan se :P Jeg synger høyt i dusjen og når jeg er alene i bilen, det får holde i massevis :P

Skrevet

sant så sant.

hehehe

jeg har sett på mini som en sommerfugl.

jeg elsker farger,så det kan være derfor.

 

her blir det ikke lyseblått og rosa for å si det sånn. selvom den kommende bestemor(svigermor) ser bittelitt rart på meg når jeg sier det.

Skrevet

Var og kjøpte dåpsgave i går, og hu i kassa spurte om det var til en prins eller en prinsesse! Vet ikke om noen i kongefamilien som skal døpes med det første jeg altså, men gaven er til ei jente...

Skrevet

Vi har gutt og jente, har aldri omtalt dem som prins/prinsesse. Men har kalt gutten for helten eller kompis, mens jenta blir kalt lillemor, eller frøken før navnet. Nå er det lillebror som er i magen, og det kommer han sikkert til å forbli resten av sitt liv ;-) Nå må jeg jo også si at jeg ikke er glad i sterke farger og spraglete barneklær, men prøver å styre unna rosa, går mye i blått til begge to og dongeri!

Gjest Nina10
Skrevet

Helt enig, kaller ikke min for prinsen min.. Er så mange andre som kaller min for prins.. syns det blir helt feil.

  • 1 måned senere...
Skrevet

i barnehagen til prinsessa mi ( sorry.. bare måtte) så er det ingen prinser og prinsesser. Til bursdag får de ikke kroner, det er det bare kongelige som har, og ingen av de går i bhg vår. Så der har vi bursdagshatter..

  • 1 måned senere...
Skrevet

Eg har tre nydelige Frøken Dings :-P

Skrevet

I oktober kommer heldigvis krapylet ut av meg

  • 4 uker senere...
Skrevet

Har en storebror og to "ruske"prinsesser;-)

 

..om jeg vil eller ei går 90% av garderobene deres i knallrosa...OG BESTåR I STOR GRAD AV PRINSESSEKJOLER OG SKJØRT ikke min smak, men det kan de vel få velge selv!!!!!

 

Som fØrstegangsmor trodde jeg det skulle bli enkelt å oppdra barna kjØnnsnØytralt... hehe.. men gutten elsket biler, fotball og enset ikke dukkene jeg gav han....men prins har han aldri vært!

 

Prinsessene...ja de fant ut at de ville være det ganske så fort...helt av seg selv;-)

Skrevet

Hahahaha, jeg har foreløpig to prinsesser jeg, -en gutt og en jente!

 

Begge eeeelsker prinsessekjoler, racerbiler, lekecupcakes, dukker og traktorer!

 

Og nåde mammaen om hun titulerer barna med noe annet enn prinsesse "ola" og prinsesse "kari" hehehe

 

 

Begge er BARNA mine. Men kongelig tittel eller ikke får de finne ut av selv;)

Skrevet

hehe. huske itj ka æ sa me veita æ. men sa vell et lite nurk før jeg var sikker og sa sikkert prinsesse også. denne gangen så tror jeg det er gutt for jeg sier hele tiden lisjmann:P

  • 3 uker senere...
Skrevet

Rosaria foretrekker å kle seg ut som dyr.

 

På kort jeg fikk da Rosaria var født sto det ofte: Til prinsessa.

 

Men Rosaria er en liten bølle som heller melk på gulvet, spytter ut maten og tyter hull i hodet på folk.. så hun er ikke heeelt prinsesse, selvom hun liker å kle seg ut som Rapunzel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...