Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 hvilken str bruker du?? jeg er ganske normal vil jeg si. er slank og har ikke store hender. lurer derfor på om det fins noen måte å finne det ut uten å gå til en gullsmed.
ung.mor.89 Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Bruk et skyvelære hvis du har:-) mulig jeg er dum men hva er det??
PRobert Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Hvorfor ikke bare stikke innom en gullsmed å høre om de vil måle deg? Det tar 2 sekunder...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Hvorfor ikke bare stikke innom en gullsmed å høre om de vil måle deg? Det tar 2 sekunder... er et stykke å dra for å komme til gullsmed. derfor jeg lurer på om det fins noen måte å finne det ut på.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Du kan godt måle med målbånd/skyvlær, men tror ikke det er så alt for pålitelig... jeg gjorde dette, og målte ringstørrelse 56, men så dro jeg innom en gullsmed når jeg likevel var i byen, og sa jeg trengte å få målt ringstørrelsen min uten at jeg utbroderte noe mer. Og da fant jeg ut at den var 53. Så det er nok stor margin for feilmåling om man ikke måler ringstørrelsen hos gullsmed. Men har hørt om nettsteder som selger/låner ut ulike "ringer" for å måle ringstørrelsen, ville heller sjekket ut noe sånt. Tror ikke ringstørrelse behøver å ha så mye med vekt å gjøre. Jeg er slank men har brede klumpete fingre. Tykke mennesker kan ha lange fine fingre.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Søk opp "ringmåler" på nettet, vi kjøpte ringmåler fra creativ company da vi forlovet oss og trengte å vite ring str, kostet 145 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå