Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 Jeg skal ha nye briller, men grøsser litt på tanken. De jeg har nå er pradabriller til 5000. Det har jeg IKKE råd til denne gangen.. Men jeg vil ha tips!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 moods of norway sin damekolleksjon er klassisk og fin og ikke spinnvill i pris
tyr82 Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har også Prada-briller som kostet drøye 5000 kr totalt. Men nå har jeg hatt de i snart fire år, da Vil ikke bytte de ut, hehe. De begynner å bli litt slitt så de burde sikkert byttes når jeg skal på kontroll.
magpie Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 jeg har Kenzo sine..tror også dem kostet nærmere 5000 kr totalt, men sånn som ho over, så har jeg også brukt dem i fire år no. Og elsker dem fremdeles! Synes absolutt dem har vært verdt pengan Gruer meg litt til å måtte skaffe meg nye om ikje så veldig lenge..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Jeg skal ha nye briller, men grøsser litt på tanken. De jeg har nå er pradabriller til 5000. Det har jeg IKKE råd til denne gangen.. Men jeg vil ha tips! Jeg har noen som heter Fleye nå: Helt nye (i går!!!) og kjempe fine. Danske, retro, minimalistiske. Fikk med Ray Ban solbrille med styrke på kjøpet også.Har savnet solbrille som jeg kan se godt med... Hadde egentlig ikke råd, men tok Brillekonto. (Delte beløpet over noen måneder uten at det kostet noe.) Jeg ble fornøyd med det. fikk de brillene jeg hadde lyst på OG lette tynne glass uten å måtte tenke så mye på prisen. Kjøpte billig briller hos en annen optiker sist som jeg ikke var fornøyd med. De ble slitte og ødelagte veldig fort.
☆☆☆ Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Har innfatining fra escada som kostet godt under tusenlappen. Brillene kommer likevel opp i 6-7000, så neste gang velger jeg innfatning uten å tenke på pris :/
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Har Guess, og innfatningen kostet 2500. Glassa like mye, så de kom på over 5000...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Jeg skal ha nye briller, men grøsser litt på tanken. De jeg har nå er pradabriller til 5000. Det har jeg IKKE råd til denne gangen.. Men jeg vil ha tips! Jeg har briller fra nille til 98 kr. Mange som syns de er fine å lurer på hvor de er kjøpt Jeg har minus 3 glass, men egentlig har jeg minus 2,5 på ene øyet og minus 3 på det andre, men optiker sa det gikk greit å ha litt sterkere glass på ene øyet For man får ikke kjøpt ulik styrke på glassene på nille.
Himmel og hav Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Gucci, de kostet rett oppunder 5000,- tror jeg. De er noen år gamle nå. Og så har jeg specsavers som arbeidsbrille på jobben. Helt kurant og mye rimeligere.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 veit ikke hva slags merke, bryr meg ikke. Kosta meg 1300 kr.
L-8 Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 Før har jeg hatt face a face og diverse andre DYRE merkebriller, betalt over 7000 på det meste. Etter at jr ble så stor at han fant det festlig å rive av meg brillene gikk jeg til specsavers og fikk jeg to par, sand og moods, samt linser og betalte under 3000 kr totalt. Forskjell i kvalitet? Nei! Heretter blir det specsavers på meg, da er det ikke krise hvis de skulle ryke eller jeg rett og slett bare har lyst på nye.
Nirgal Skrevet 5. juni 2012 #12 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har d&g klassiske og fine, mener jeg betalte 4000 for de. Helt grei pris syntes jeg. Var forsåvidt en av de billigere i butikken, syntes de tar så ufattelig mye for briller, som er nødvendig for så mange. Hvis man skal ha noe som er litt billigere er det Nille neste. Det vurderer jeg sterkt neste gang jeg må ha nye.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #13 Skrevet 5. juni 2012 Tror det er fcuk mine heter, og de kostet rundt 3.000 kr. Veldig fornøyd. Dette er helt enkle briller uten noe spesielt design.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. juni 2012 #14 Skrevet 5. juni 2012 Her endte jeg opp med New- York Yankees briller, de kostet 1200.- glassene kom på ca 2500, så det ble jo alt i alt 3700,- Hvilke merke brillene jeg har er, gir jeg snevern i, bare de passer på neseryggen.. Hadde andre før, men så klarte gutten å dra av BEGGE brillestengene :-p så det ble en tur innom Synsam i jula som var.. De jeg har nå er smarte, da brillestengene kan bøyes et stykke ut fra hodet, uten at de ryker av Sparer meg en del penger på det, de andre brillene måtte jeg reparere 3 ganger på under et år! Så når de ble totalt vraket, så mente de på Synsam at dette kanskje var bedre alternativ
csu Skrevet 5. juni 2012 #15 Skrevet 5. juni 2012 Takler ikke tunge briller så har nettopp kjøpt et par fra Silhouette. Kostet 7100 med glass, men til gjengjeld er det ingen "motebrille" så håper på å ha den i mange år
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #16 Skrevet 5. juni 2014 Dytt! Trenger tips Kvantitet fremfor kvalitet? Anonymous poster hash: 2b3da...9ac
Jezebel Skrevet 5. juni 2014 #18 Skrevet 5. juni 2014 Jeg skal ha nye briller, men grøsser litt på tanken. De jeg har nå er pradabriller til 5000. Det har jeg IKKE råd til denne gangen.. Men jeg vil ha tips! Jeg har noen som heter Fleye nå: Helt nye (i går!!!) og kjempe fine. Danske, retro, minimalistiske. Fikk med Ray Ban solbrille med styrke på kjøpet også.Har savnet solbrille som jeg kan se godt med... Hadde egentlig ikke råd, men tok Brillekonto. (Delte beløpet over noen måneder uten at det kostet noe.) Jeg ble fornøyd med det. fikk de brillene jeg hadde lyst på OG lette tynne glass uten å måtte tenke så mye på prisen. Kjøpte billig briller hos en annen optiker sist som jeg ikke var fornøyd med. De ble slitte og ødelagte veldig fort. Flere som har vært på Interoptik, ser jeg:-) Jeg har nettopp kjøpt EtniaBarcelona briller og RayBan solbriller med styrke. Totalpris 6000. HI, brillekonto er kjempefint, betaler ingenting i renter og gebyrer, så brillen blir ikke dyrere. Så hvis du har råd, bare ikke akkurat nå, er jo det et alternativ.
Steget Skrevet 5. juni 2014 #19 Skrevet 5. juni 2014 Prada, 5000. hatt de i fire år og de varer lenge enda. superfornøyd! burde kanskje byttet glass, og det er jo de som koster.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #20 Skrevet 5. juni 2014 Burberry og moods of norway. Veldig fine briller Anonymous poster hash: 81daf...e5e
HvittHus Skrevet 5. juni 2014 #21 Skrevet 5. juni 2014 Jeg ønsker ikke bruke mange tusen på briller, siden jeg liker å bytte en gang i året. Derfor har jeg de siste 5 årene kjøpt briller på nett, og nå hos Specsavers. Kvaliteten er ikke noe dårligere enn det var på mine dyre briller.
Sørlandskjerringa Skrevet 5. juni 2014 #22 Skrevet 5. juni 2014 Øynene mine endrer seg fremdeles i styrke så jeg bytter briller ca en gang i året. Handler både på Specsavers og Brilleland, begge to har ofte gode tilbud. På Specsavers har de et fast tilbud med komplett brille til 799 kr, noe som er skikkelig billig! Da får man med de beste glassene osv. På Brilleland handler jeg ofte når det er helt syke tilbud på innfatninger, betaler kanskje maks et par hundre for merkebriller, men her er det glasset som koster penger. De jeg har nå betalte jeg 2100 kr for, og da er nesten hele summen for de beste glassene. Komplett brille-tilbudet hos Specsavers gir deg muligheten til å velge enten to par til 799 kr eller den behandlinga du vil ha på glasset. Altså så kunne jeg fått tilsvarende briller jeg har nå som kosta 2100 kr til 799 kr fra Specsavers. Det blir løsninga neste gang.
Ulvemamma Skrevet 5. juni 2014 #23 Skrevet 5. juni 2014 Mine forrige var ikke noe spesielt merke og kosta meg totalt 200,-, de nye jeg har koster oppimot 5 000,- og er Tom Ford. Fikk gavekort av en venninne hos hennes favorittoptiker, og ble bare helt forelska i de brillene. Bruker ca aldri penger på designerting og tang, så de brille er ca det dyreste jeg eier som man kan ha på seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå