Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra!!!

Ble ikke mye feiring i helga etter at jeg var ferdig med eksamene. Men så kom jeg på at jeg jo har et finfint gavekort på spa liggende som måtte brukes opp. Så i ettermiddag blir det noen timer avslapping på meg!!

Gleder meg!! Også satser jeg på at ryggen er fantastisk når massasjen er ferdig!

Og om noen sure anonyme har forvillet seg inn her: JA, jeg har tenkt til å GNI det inn!!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en perfekt plan for dagen. :D

Skrevet

Det er vel ikke mer enn hva man fortjener etter eksamen!

Jeg derimot skal ikke ligge på masasjebenk, men på legebenk og få fjernet 22 metallstifter fra magen.... Frykter det blir adskillig vondere å få de ut enn det var å få de inn :( (grue, grue). Ikke fult så avslappende altså.

Skrevet

Jeg derimot skal ikke ligge på masasjebenk, men på legebenk og få fjernet 22 metallstifter fra magen.... Frykter det blir adskillig vondere å få de ut enn det var å få de inn :( (grue, grue). Ikke fult så avslappende altså.

Det hørtes langt fra behagelig ut blomstre, men du må bare tenke på at når det er gjort så slipper du å gjøre det flere ganger. Også skal jeg sende deg mange gode tanker i dag, kanskje blir det ikke så vondt som du tror!

Gjest amandine
Skrevet

Du fortjener også premie, blomstre! Du får vel ikkelike mye dop når de skal ut som du fikk når de skulle inn.. Hurra for ting som er gjort og ferdige! Og grattis til verbena!
Skrevet

Takk for gode tanker! Nå er jeg stiftefri og kan stå i kø i sikkerhetskontrollen uten å være redd for å pipe... Tankene hjalp nok, for det gjorde ikke noe vondt å fjerne stiftene :)

Skrevet

Ååå, synd jeg ikke så dette og kunne berolige deg. Det gjør som regel ikke vondt. Har fjernet noen selv, og det var bare én som var litt stram og vanskelig å få tak i. Agraffer til folket! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...