Gjest Heartbroken Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Han er menneskelig Om jeg må sitte helt passivt å bare lytte, faller jeg fort i egne tanker, men hvis jeg kan skrible litt på et ark, ta notater - eller legge kabal (man bruker ikke mange hjernecellene på det) så klarer jeg å fokusere mye bedre. Kanskje han har det likt?
ANGEL81 Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 måtte le.. og tenker ikke noe negativt om karen. skal ikke dømme han øst og vest pga en uheldig situasjon som kameralinsen fanget, og som jeg mener man gjør stor sak ut av..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Det er mange timer å holde fokus i løpet av en dag. Kan godt skjønne at noen detter litt av. Ikke helt heldig, men ikke noen grunn til oppstandelse heller.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 hvem la kabal? svein holden? breivik? en tidlfeldig linselus?
Musemorbr / Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Litt rart at de har fri tilgang på internett når de sitter der som legdommere og jo ikke skal kommunisere med noen. Nesten så jeg ville ha fått sjekket opp hva annet han gjør. Facebook?
Musemorbr / Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 I følge vg i går spillte han via en nettside.
Himmel og hav Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har drodlet meg gjennom mange rettssaker som legdommer, så jeg skjønner han på et vis. Man hører jo fortsatt hva som sies, men jeg tror neppe jeg ville valgt å legge kabal.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 Ikke på langt nær like ille som han som ble erklært inhabil allerede før saken startet, fordi han skrev dustete meldinger om saken på Facebook. Og da han ble intervjuet, sa han at han ville gjort det igjen, fordi han har ytringsfrihet! Da har han ikke skjønt mye.
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2012 #12 Skrevet 5. juni 2012 Skjønner han godt, jeg. Jeg selv klarer ikke å konsentrere meg om det som blir sagt dersom jeg ikke har noe annet å gjøre. Notatboka mi på jobb blir alltid full av drodlerier etter timeslange møter. På den måten klarer jeg å konsentrere meg om det som blir sagt.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #13 Skrevet 5. juni 2012 Viser jo hvor inkompetent norsk rettsvesen er....
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #14 Skrevet 5. juni 2012 Syns han var passelig idiot i topplokket jeg. Jada - man kan skrible eller drodle eller hva man kaller det når man hører etter....men man bør være såpass oppegående i toppen at når man sitter som dommer i historiens største terrorsaker her i landet og man VET at man har kamera bak seg som filmer rettsaken...da bør man ikke spille kabal. Herregud altså. Uansett hvor mye folk forsvarer det med at man kan tenke likevel Må man tenke litt når man legger kabal og da faller man ut av det som blir sagt. For en premieidiot. Jeg hadde rømt landet.
Tigerpote Skrevet 5. juni 2012 #15 Skrevet 5. juni 2012 Tja, litt uheldig var det jo, selv om jeg humret litt. Håper at ABB ble blodig fornærmet!
Himmel og hav Skrevet 5. juni 2012 #16 Skrevet 5. juni 2012 Viser jo hvor inkompetent norsk rettsvesen er.... Fordi....?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #17 Skrevet 5. juni 2012 Viser jo hvor inkompetent norsk rettsvesen er.... Hvilke land mener du har bedre rettsvesen enn Norge? USA? Russland? Kongo?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #18 Skrevet 5. juni 2012 Er det sikkert at han spilte da ?? Eller var dette noe han roet seg med under pausene. Kan jo være at det bare var at skjermbildet syntes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå