Gå til innhold

Alle sier at 2 trimester går så fort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg med den motsatte følelsne. Synes tiden står stille, at jeg har vært i dette trimestret ekstremt lenge og at jeg ikke ser enden i tunellen.

Gleder meg så fryktelig til å møte magetrollet at det er nok derfor tiden står stille...

flere som synes tiden har stoppet opp?

er foresten 23 fullgåtte uker i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja....jeg er bare 18+2 å føler alt har stoppet opp....

Skrevet

Samme her egentlig. Det har gått fort helt til jeg kom til 19-20 uker, er bare 21+2 i dag, men føler også at ting går litt treigt nå..

Skrevet

Det har gått fort men nå står tiden stille...

Skrevet

Jeg er bare 14 uker.. Og syns det har gått ULTRA trægt siden jeg fikk positiv test!! Usj..

Har ikke den beste tålmodigheten med denne hormonsprengte kroppen :P

Skrevet

jupp- her har tiden stått stille siden ordinær ul.. føler dagene snegler seg fremover :( Det er mi første tulle- kanskje det er derfor- jeg gleder meg så fælt til hun kommer :) Men nå er det ferie snart, og i ferier går jo alltid dagene kjempeforte! Satser på at de gjør det i år også :)

Skrevet

Er i uke 24 og tiden går kjempe fort mener jeg

Skrevet

Har nok inntrykk av at tiden går fortere med nummer to enn nummer en ja. Tiden gikk ikke veldig fort med min førstemann, men nå synes jeg tida flyr avgårde med nummer to!

Gjest Nina10
Skrevet

Er 21 uker i dag. Syns tiden har gått superfort. For hver uke skjer det noe nytt og vet det er noe nytt og glede seg til neste uke. Syns tiden går fort når jeg fokuserer og gleder meg til det som skjer neste uke, er jo kontroller, kanskje en planlagt shopping runde til den lille, den lille vokser mer og noe mer er utviklet neste uke. Sånn som denne uken skal jeg begynne synge for han:) hihi:)

Skrevet

Jeg er plutselig 27 uker idag. Sprøtt.

To flytterunder, nedvask av leilighet, boligkjøp og ferie gjør sitt til at tida flyr.

Flytt fokus, så renner'e avgårde.

Skrevet

Tiden går i allefall tregt fram mot ul! Når begynner egentlig 3.trimester?

Skrevet

synes det gikk fort fra uke 12-19 ca, men så var det som om tiden stoppet gitt. Nå kjenner jeg at farta øker litt igjen :) Er 23+1 med nr 2 :)

Skrevet

det går så treeeeeeegt...! ukene bare snegler seg avgårde.

men nå skal vi flytte inn i ny leilighet, så da blir det vel litt å henge fingrene i en stund, så da går vel dagene fort tenker jeg....

Skrevet

Helt enig! føler tiden går KJEMPE treigt! Jeg er i uke 27 idag, men føler at tiden har stått bom stille den siste tiden! men nå er det bare en uke igjen til 3.tri, men føler likevel det er lenge til :P men som noen andre sier her inne, så går tiden helt sikkert fortere når det blir sommer og ferie :D

Skrevet

Tiden går kjempesakte... Føler at det eneste jeg gjør er å ruge og vente på skatten. Er 22 uker i dag.

Men så er jeg uten jobb og samboer, så da går det jo ekstra sakte...

Skrevet

Jeg er i tredje trimester, og syntes selv 2 gikk tregt, men gud å fort det plutselig gikk etter jeg bikka 3.... Nå begynner jeg å føle at det går litt for fort, og at jeg egentlig ikke er klar osv....

Skrevet

Jeg synes 2.trimester gikk veldig treigt...

Håper bare 3.trimester går fort, er der no :)

Skrevet

Synes det går litt opp og ned, etter hvor travelt jeg har det i hverdagen. Er nå i uke 19. Men dette er mitt siste svangerskap, og det skal uansett nyyytes :)

Skrevet

Jeg synes det går både tregt og raskt på likt. Hvis jeg tenker mye på det så går det veldig tregt, men allikevel så sitter vi nå her og skal på UL på fredag, husker det som det var i går at det var 7 uker til, som føltes som en evighet! Men vips så har de ukene gått. Meg å sambo snakket også om det her en dag at det har gått raskt, fant ut at det er 4 mnd siden vi fant ut jeg var gravid. Og de mnd har flydd avgårde!

Men så er det enkelte uker som går tregere enn andre, er veldig flink til å ikke fokusere og tenke alt for mye på hvor langt på vei jeg er osv, for da går alt i sneglefart :) Men ukene går jo! Og vips så sitter vi her med babyer i armene hele gjengen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...