Gå til innhold

Er jeg gravid?


hope<3

Anbefalte innlegg

30 April tok jeg 3 graviditetstester. De to første hadde to streker, men de var veldig svak positiv. Og jeg hadde jo ikke tålmodighet.. Så jeg kjøpte de det står gravid/ikke gravid på. Og da kom det opp Gravid 2-3 uker.

Ut i fra min beregning så er jeg 9+0 i dag, MEN jeg har ikke hvert kvalm. og føler jeg har lite symptomer. Bortsett fra at jeg har hvert oppblåst, men det kan jeg fort bli til vanlig, da jeg reagerer på mye forskjellig mat.. Jeg har også hvert mer sliten, hatt mindre energi, men det kan jo bare være for en periode? Jeg har ikke legetime før jeg er 11+3 eller noe. Og lurer på å bestille meg privat ultralydtime, bare for å se om det er noe inni der :P

:

Godt å ha en plass å tømme tankene. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er gravid :) Nyt at du ikke er dårlig. Ikke nødvendig med ultralyd såfremt du ikke har veldig lyst til å hilse på, men man ser minimalt før uke 9. Jeg ville heller ventet med privat ultralyd til uke 12. Da ser dere mer :)

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn i første svangerskap. Klarte ikke å forstå at jeg var gravid selv om testene fortalte meg det. Da jeg hadde første legetime (rundt uke 10) satt jeg nesten å ventet på å bli "avslørt" av legen :-) Men jeg var absolutt gravid !

 

Helt enig med AdrenaLine: Du er nok gravid - og nyt at du ikke er dårlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulera :) som de andre seie, nyt at du isje e kvalm :)

eg va så bekymra her for litt si for eg isje va så kvalm el någe mn nå e eg så kvalm at eg isje klare ete el någe, heilt grusomt mn blir verdt d om d går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...