holahopp Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 har så lyst til å kjøpe meg sykkelvogn, men vet ikke hvilken? har lyst på en grei vogn men ikke for dyr. Den trenger ikke å være sånn man kan bruke som vogn i tillegg for vogn har jeg og liker den godt. noen forslag? anbefalinger?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Nordic cabin - den er i tillegg pulk (OG vogn, men det trenger jo ikke du...)
holahopp Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2012 prøver å dytte en gang til i håp om noen flere anbefalinger?
Koala *g07* Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Jeg er fornøyd med min Croozer kid 2. Plass til to barn, og bagasjeplass bak setene. Føler den er stabil og god å ha bak seg både på landeveien og i byen.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har aldri hørt om noen som har vært misfornøyd med vogna si uavhengig av hvor mye de har betalt for den. Gå innom nærmeste sportsbutikk, så finner du helt sikkert en du liker der som ikke er for dyr, de fleste har sykkelvogner i flere prisklasser.
Serepta Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 xxl har en til 699,- Synes ikke det var noe å si på den prisen.
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Vi kjøpte en til 1000,- på intersport, helt grei vogn men kanskje litt tung å trekke. Hvis du skal ha en skikkelig god en så anbefaler jeg burley, men de er dyre da. Den vognen som kan brukes til pulk funker veldig dårlig som det. Tung å trekke på ski og altfor høy så den kan velte :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå