det er berre mordi Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Jau. Fikk først 19 000, men fikk avskrevet ca 8 av dem i reiseutgifter.., så er blir det ikke smør på skiva før til neste år.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Jau. Fikk først 19 000, men fikk avskrevet ca 8 av dem i reiseutgifter.., så er blir det ikke smør på skiva før til neste år. Au, skjønner at det blir litt lite smør fremover.
Gjest sug lut Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Ikke fem flate øre. Med mindre mine inngrep føkka opp hele jævla regnskapet på måter jeg ikke forstår. Inntil videre går jeg ut fra massiv pengestrøm min vei og helst snart.
det er berre mordi Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Men har planer om å dra på Reperbahn og selge meg i sommer - og ta kilopris . Må bare haike nedover først..
det er berre mordi Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Ikke fem flate øre. Med mindre mine inngrep føkka opp hele jævla regnskapet på måter jeg ikke forstår. Inntil videre går jeg ut fra massiv pengestrøm min vei og helst snart. Nå er du bare kvalm..
Gjest sug lut Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Ikke fem flate øre. Med mindre mine inngrep føkka opp hele jævla regnskapet på måter jeg ikke forstår. Inntil videre går jeg ut fra massiv pengestrøm min vei og helst snart. Nå er du bare kvalm.. Det er min rett. Jeg har overlevd 20000 i restskatt og kan være kvalm resten av livet.
det er berre mordi Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Ikke fem flate øre. Med mindre mine inngrep føkka opp hele jævla regnskapet på måter jeg ikke forstår. Inntil videre går jeg ut fra massiv pengestrøm min vei og helst snart. Nå er du bare kvalm.. Det er min rett. Jeg har overlevd 20000 i restskatt og kan være kvalm resten av livet. Reperbahn der i gården også, antar jeg;)
Gjest sug lut Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 Ikke fem flate øre. Med mindre mine inngrep føkka opp hele jævla regnskapet på måter jeg ikke forstår. Inntil videre går jeg ut fra massiv pengestrøm min vei og helst snart. Nå er du bare kvalm.. Det er min rett. Jeg har overlevd 20000 i restskatt og kan være kvalm resten av livet. Reperbahn der i gården også, antar jeg;) Før-modell.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 nesten 20 000 men fikk skrevet av ca 6000 på bhg. og reisevei...
dorri Skrevet 4. juni 2012 #12 Skrevet 4. juni 2012 42000 fikk betalt alt før fristen 31.mai! Så nå har jeg bestemt meg for å ikke tenke noe mer på den saken. Kjipe penger, men til gjengjeld trakk jeg bare 26 % i hele fjor.... Så visste jo at den kom!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #13 Skrevet 4. juni 2012 Jeg gnikket på lampen og vips så strømmet det ut med penger, så da slipper jeg å betale
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #15 Skrevet 5. juni 2012 ca 85 000. Ble litt mer inntekt enn forventet, men det retter seg opp til neste år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå