Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er teknisk tilbakestående, og veit knapt hva DS er, så håper på gode tips Hun er akkurat blitt 4 år, men veldig lærenem og tekninsk interessert.
Hybelkanina Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Kanskje et spill som lærer henne om skikk, bruk og etikette, siden hun tydeligvis er kongelig?
Gjest overlord Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Spiller prinsesser andre spill enn andre barn?
It's all about me Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Min på snart 4 liker Sofie (lillesøsteren til Josefine), men Josefine-spillene er sikkert bra til en på den alderen de også. Dora redder havfruen er populært, og "Angel Cat Sugar og Stormkongen". Hun har veldig lyst ti¨l å spille Mario Kart, men klarer ikke.
Gjest Ziva Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Hello Kitty Dora Josefine og Drømmespeilet Josefine og jungelskatten Shushu petz (hamstere som mates og lekes med) Disney prinsesser Flåklypa (til mor)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Til dere som harselerer med "prinsesse" så var det bare for å illustrere hennes interesser, for jeg kjenner 4 år gamle jenter som er mer opptatt av biler enn alt det rosa prinsessehelvetet dattera mi lever i Til dere andre som har svart på det jeg spør om: Tusen takk skal dere ha, og jeg skal sjekke det ut med en enste gang! HI
It's all about me Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Til dere som harselerer med "prinsesse" så var det bare for å illustrere hennes interesser, for jeg kjenner 4 år gamle jenter som er mer opptatt av biler enn alt det rosa prinsessehelvetet dattera mi lever i Til dere andre som har svart på det jeg spør om: Tusen takk skal dere ha, og jeg skal sjekke det ut med en enste gang! HI Jeg nevnte ikke hvor teit det er å kalle jenta si prinsesse, men må bare svare fordet. Jeg har også ei på snart 4 som elsker alt som er rosa eller har med prinsesser å gjøre. Så for å beskrive det sier jeg jente som elsker rosa og prinsesser verre er det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå