Gå til innhold

Trenger tips til gode DS-spill til prinsesse på 4 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er teknisk tilbakestående, og veit knapt hva DS er, så håper på gode tips :)

Hun er akkurat blitt 4 år, men veldig lærenem og tekninsk interessert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje et spill som lærer henne om skikk, bruk og etikette, siden hun tydeligvis er kongelig? :)

Skrevet

Josefine

Blåfjell

Mario kart

Nintendo dogs

Gjest overlord
Skrevet

Spiller prinsesser andre spill enn andre barn?

Skrevet

Min på snart 4 liker Sofie (lillesøsteren til Josefine), men Josefine-spillene er sikkert bra til en på den alderen de også.

Dora redder havfruen er populært, og "Angel Cat Sugar og Stormkongen".

Hun har veldig lyst ti¨l å spille Mario Kart, men klarer ikke.

Skrevet

Hello Kitty

Dora

Josefine og Drømmespeilet

Josefine og jungelskatten

Shushu petz (hamstere som mates og lekes med)

Disney prinsesser

Flåklypa (til mor) :D

Skrevet

Til dere som harselerer med "prinsesse" så var det bare for å illustrere hennes interesser, for jeg kjenner 4 år gamle jenter som er mer opptatt av biler enn alt det rosa prinsessehelvetet dattera mi lever i ;)

Til dere andre som har svart på det jeg spør om: Tusen takk skal dere ha, og jeg skal sjekke det ut med en enste gang! :D

HI

Skrevet

Til dere som harselerer med "prinsesse" så var det bare for å illustrere hennes interesser, for jeg kjenner 4 år gamle jenter som er mer opptatt av biler enn alt det rosa prinsessehelvetet dattera mi lever i ;)

Til dere andre som har svart på det jeg spør om: Tusen takk skal dere ha, og jeg skal sjekke det ut med en enste gang! :D

HI

Jeg nevnte ikke hvor teit det er å kalle jenta si prinsesse, men må bare svare fordet.

Jeg har også ei på snart 4 som elsker alt som er rosa eller har med prinsesser å gjøre. Så for å beskrive det sier jeg jente som elsker rosa og prinsesser :) verre er det ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...