Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 har dere lagt planer for feriepengene og eventuelt skattepengene? bare fordi jeg er nysgjerrig her går pengene til vanlige regninger selvfølgelig, ny platting nytt kamera betale resten av sommerferien litt handling av klær og diverse ting sparing ikke sikkert det blir alt på en gang, har lyst til å spare mest mulig og, siden vi skal bytte alle gulv til høsten.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Skattepengene er med feil fortegn, så litt av feriepengene går med der. Ellers er blir nok pengene brukt i ferien tenker jeg.
L-8 Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 De går til husleie og andre faste utgifter, ettersom vi som studenter ikke får Lånekassenutbetaling i juni, og uten barnehageplass har vi hatt meget begrensede muligheter til å jobbe ved siden av for å få spart opp til sommeren dette semesteret. Så... Hurra...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Skattepengene skal gå til nye møbler på gutten sin rom, tror jeg. Er ikke helt klar til å gi han en stor seng, men er jo greit å bruke skattepenger på det. Så skal de gå til regninger, sommerklær og spa. Har hatt et år med bare jobbing, trening og studering, så skal virkelig kose meg og gi meg selv litt og.
Verbena Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Regner med at noe går til ny dusj. også litt går til å gjøre litt ekstra koselige ting i sommer. Men mesteparten går på sparekontoen sånn at den er god og full når det forhåpentligvis blir baby om ikke så alt for lenge og bryllup om 3år!!
Gjest peacock Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Ja, skal spare 18 millioner i egenkapital fort som faen så jeg kan kjøpe drømmeboligen min! *sukk* http://e24.no/eiendom/krever-minst-120-mill-kan-bli-oslos-nest-dyrest-bolig/20237880 (nei da, har litt restskatt, og feriepenger er det ikke mye av når halvdelen man får i foreldrepenger fra nav er som selvstendig og ikke gir feriepenger.... og så er jeg forøvrig student, så er jo ikk emye inntekt i utgangspunktet!)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 vi skal spare en del av pengene. skal på noen små turer som vi skla nyte. men ikke noe mer enn det. vi driver med oppussing av huset. og trenger å ha penger på sparekonto. vi skal bytte utvendigpanel, drenere, sette opp garasje. så alt etter tur. derfor godt med penger på konto til ting når det skal gjøres.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 Skal noen småturer hele familien. guttungen skal på sommerleir og enda en leir men den er på kun 3 dager. senere skal han til besteforeldrene en uke. så har vi to uker ferie sammen tenkte en tur til liseberg. en tur på hytta men ellers blir det hjemmekos og male litt...eller hele leiligehten skal pusses opp..så dette blir bra:)
holahopp Skrevet 4. juni 2012 #12 Skrevet 4. juni 2012 skal spare mye over halvparten og bruke resten på nytt kamera, ipad og litt ting til lillemann
håpefull<3 Skrevet 4. juni 2012 #13 Skrevet 4. juni 2012 Ny veranda, ny sofa, ferie, bytte ytterdør, spare, regninger (ingen får feriepenger i juli så, brukte de opp i januar:p), babyting og bilen skal på verksted.
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 4. juni 2012 #14 Skrevet 4. juni 2012 Vi skal kjøpe pistol, levere bilen på innvendig og utvendig rens, betale noe gjeld, kjøpe gulv, taklister, betale faste utgifter også begynner mannen på sertifikatet i morgen
Frøken Ubesluttsom Skrevet 4. juni 2012 #15 Skrevet 4. juni 2012 Får ikke så mye igjen så det går nok bare inn i det vanlige budsjettet. Eller som ekstra lommepenger i sommerferien.
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 4. juni 2012 #16 Skrevet 4. juni 2012 Får ikke så veldig mye, men vi tenkte spleise på (ny) laptop.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 4. juni 2012 #19 Skrevet 4. juni 2012 Elixia abonoment, betaler hele med engang så føles det billigere enn å få reginger hele året. Salongbord, komode, seng Betale felles utgifter til borettslaget for 6 mnd Ny pumps båtførerprøven eksamen + kjøretimer på bil og da er jeg vel tom tenker jeg... Ikke noe sparing denne gangen
Gjest Heartbroken Skrevet 4. juni 2012 #20 Skrevet 4. juni 2012 Jeg får hele 2000 igjen på skatten og siden jeg var enten sykemeldt eller i permisjon i fjor, har jeg faktisk ikke snøring på hva jeg har krav på i feriepenger - det blir skikkelig spennende Siden jeg er så gravid og kvalm blir det ikke særlig ferie i år, så da får jeg kanskje spare litt penger til en forandring. Ellers har vi ikke de store planene med hus og heim da vi skal bygge nytt til neste år, så da får vi leve litt til med furumøbler og hakk i parketten
Gjest Hercule Poirot Skrevet 4. juni 2012 #21 Skrevet 4. juni 2012 Feriepengene: Betale resten av ferieturen til Hellas, ellers sparing og daglig forbruk. Skattepengene: Oppbrukt allerede, betalt for oppretting av karroseriskade på bilen.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. juni 2012 #23 Skrevet 4. juni 2012 Har hverken skattepenger eller feriepenger å se til Får be samboeren om husmor lønn hehe Samboeren får igjen nesten 5000 på skatt, de skulle vist rett i lomme til utleieren Feriepengene vet vi ikke hva blir enda, men han sa det skulle gå rett på egenkapital sparingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå