Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Nå skal jeg slå opp med kjæresten min. Har tenkt på det sååå lenge, og det er det eneste riktige å gjøre. Han har eksamen om to dager, så er han ferdig utdannet. Han har nok å tenke på, så er det dumt å si det til han nå? Jeg FIKSER ikke gå rundt å ha det sånn her.. Har utsatt det altfor lenge, skal bare vente, skal bare vente fordi og fordi.. Uff! Har vondt i magen. Ikke barn sammen, og ikke samboere..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Ja det er dumt å si det nå.Faktisk kan du ødelegge hele den siste eksamenen hans. Du klarer nok å vente de siste tre dagene til over eksamen med å fortelle dette.
It's all about me Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Har dy bittelite sympati så venter du til etter eksamen.
3gull <3 Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 når du har ventet så lenge kan to dager til ikke skade.. vet selv hvordan det er å bli dumpet rett før eksamen.. det gikk til h... for å si d sånn..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Da får jeg gjøre det.. Gjør det ikke med lett hjerte for å si det sånn. Hell i uhell har vi ikke vært sammen så lenge så håper han ikke tar det så tungt.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Da får jeg gjøre det.. Gjør det ikke med lett hjerte for å si det sånn. Hell i uhell har vi ikke vært sammen så lenge så håper han ikke tar det så tungt. Forresten fant jeg han registrert på en slags datingside etter han sletta seg fra facebook ( et par mnd siden, har vært sammen 6-7 mnd). Så det tilfeldigvis i loggen hans, han har også oppretta en egen msn konto der han bare har kontakter fra datingsiden, og bare bruker nicket sitt som navn. Har fortsatt LITT sympati med han fordi det er gørr å bli dumpet, meen så lurer jeg på hvor seriøst han tar meg allikevel.. HI
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Men da blir det jo lettere for deg å dumpe han da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå