Gå til innhold

Fortell om det verste utdrikkingslaget du har vært i!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i utdrikkinglsag til ei venninne som ble kledd ut i en teit kjole med en leke-mus under kjolen. Så måtte hun gå med en plakat hvor det sto "5 kroner for å se musen min". Når folk betalte måtte hun så dra frem leke-musen. Denne "aktiviteten" foregikk på det lokale handlesenteret.

Jeg var så flau at jeg holdt på å dø. Tror ikke bruden syntes det var noe gøy heller.

Etterpå dro vi hjem til forloveren hvor vi spiste ost og kjeks. Hadde den kjedelige pakke-leken og det var vel det av underholdning.

Så dro 3/4 av gjestene hjem og bruden og to andre dro på byen. Forloveren ble hjemme for å rydde opp (!!!!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i et skikkelig kjedelig utdrikkningslag til ei venninne. Hun er avholds og et skikkelig sporty menneske.. Hun håpte på opplevelser og noe morsomt å gjøre sammen.

Vel, hele kvelden var lagt opp til å drikke,drikke og drikke litt mer. Hun ville jo ikke drikke, var forloveren og et par felles venninne som ville dette. De kledde henne ut i noen skikkelig stygge klær, hun måtte gå å spørre folk i byen om 5kr for et kyss. Greit nok, men var jo ikke noe slikt hun ville. Pauser på forskjellige utesteder for en øl i solen.. Så var resten av kvelden en ren pub til pubrunde.. Forloveren ble selvsagt møkk dritings, og det endte med at bruden måtte følge henne hjem. Syns hele greia var teit, og respektløs ovenfor bruden som faktisk er avholds. Hun ble i tillegg nedstemt på å gå på de barene (med livemusikk) som hun ville, for det var bare tragisk i følge forloveren så da ble gruppen delt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...