Jump to content
løvemamma29

bekymringer...?

Recommended Posts

løvemamma29

Er gravid med nr 3. Har hatt 2 fine svangerskap tidligere. Hittil litt småkvalme om kvelden, trøtt og full av svingende hormoner.

Men eg e så bekymra. Hadde d ikkje slik me de to første. No går eg på dø HELE tida for å sjekke om der er blod.. så redd for å miste. har aldri mista før. of "alle sier å alle opplever å miste en el anna gang".

Er d andre som er bekymra?:-)

Fortsetter under...

Ele

Jeg er forferdelig bekymra! Tok oss 3,5 år å bli gravide på skikkelig, og det på tredje prøverørsforsøk, så jeg er Så redd for å miste nå, ser ikke helt hvordan jeg skal overleve det!

mirr

Jeg går og tenker hele tida om alt er bra med den lille i magen - om h*n har 2 armer og ben, om h*n er frisk osv.

Etter positiv test har jeg også blitt litt mer positiv, men likevel kommer tankene igjen. Håper jeg får glede meg mer når magen begynner å vokse og jeg kjenner bevegelsene!

selma07 og engel

Huff, du må prøve å ikke bekymre deg! Vet at det er lettere sagt enn gjort.. Jeg har mista en gang i ma, i april i fjor. Spotta litt to ganger, og fikk vite i uke 11 at den lille hadde slutta å utvikle seg to uker tidligere:( Fikk positiv test i oktober igjen:) Tidlig ultralyd, hjerteaktivitet:) To ul til før ordinær ul. Da vi kom til ordinær ul 13. januar 2012 raste verden:( Vår lille skatt i magen var så syk at vi fikk vite at hun kom til å dø:( vi valgte å ta en senabort i uke 21:(

Nå er jeg gravid igjen. og ble så glad da jeg oppdaget det:) Hurra!! Håper så indelig at alt er bra der inne! Og føler på meg at det er det! Og at det er ei lita søster der inne:) Jeg har bestemt meg for at jeg ikke kan ødelegge svangerskapet mitt med å bekymre meg! Skal ta morkake prøve i uke 10,5 og får da vite at alt er bra med lilleskatten i magen!! Prøv å tenk positivt!! :) Det går bra i de aller fleste tilfeller:)

løvemamma29

Off, håper alt ordner seg Selma 07 og engel. Kan ikkje sette meg inn i korleis d e å miste... Håper alt er supert på morkakeprøva di...

klem!