Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 vi har kunn 1 nå. men mannen vil ha tv til,. han vil ha en tv på soverommet også. jeg har sagt nei til nå. barna skal etterhvert få tv når de blir eldre. men ikke før om flere år. lurer på hvor mange tvèr dere har i huset??
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 vi har en som er i drift, og en gammel kassetv som ikke kan brukes til annet enn video. Vi har ingen på noen soverrom, men det er ikke noe bevisst valg, det har bare ikke blitt sånn.
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 5 stk i drift, i tillegg til to utrangerte, som bare "står". Har 4 barn, som har hver sin TV på rommene sine.
Gjest mammatil3smågull Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Vi har 2 stykker. En på stua og en på soverommet.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 En. Og det er en for mye. Kan ikke komme på en fordel med å ha tv.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Vi har 2, men kun det ene har tvkanaler. Soverommet her er tvfritt, og slik vil jeg ha det og. Samme med barnas soverom. Vi har et gjesterom\kontor\loftstue der tv nr 2 står.. Blir sjeldent brukt. Kun når mannen spilller fifa med kompiser, sånn en gang i halvåret.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Vi har en tv i stuen. Ingen av oss er noe spesielt glad i å se på tv, så den er sjelden på. Blir gal av å ha den på hvis jeg ikke ser på noe
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Vi har to, en i stua, og en som står "på vent" i andre etasjen, regner med at tv'n vår tar kvelden nå snart, den har det ikke helt godt Yes, vi er av de yngre, som foretrekker kassetv'n... (Jeg kunne gjerne tengt meg en flatskjerm å ha på veggen, siden guttungen konstat trykker på knappene, en av grunnene til at den snart er finito.. Men samboeren vil ikke det, og siden vi ikke har inntekt til det nå, så sier det seg selv at det funker som det er)
Kathrine. Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 1 i stua, 1 på soverommet, 1 i kjellerstua pluss lerret i kjellerstua, 1 tv på barnas lekerom utan kanaler, kun appletv. Elsker tv på soverommet. Skikkelig deilig å se en tv-serie på senga, og sovne rett etterpå. (timer på tv), eller gå og pusse tennene i reklamepausen og se siste del av programmet i senga. Deilig å ligge i senga og kose med kvarandre (stryking og pjusking) mens me ser på tv, i forhold til å kose i sofaen. Og, ja, me har fortsatt sex....
Mamma med 2 små Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 Her har vi fem. En 50 tommer på stua, tre 42 tommere da en på rommet vårt og en på hvert av rommene til unga, også har vi en slik mini flatskjerm på veggen på kjøkkenet.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juni 2012 #12 Skrevet 4. juni 2012 Vi har 2. En i stua og en på lekerommet til barna. Vi hadde på soverommet før, men det ble ikke brukt etter at vi fikk barn.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. juni 2012 #13 Skrevet 4. juni 2012 2. En i stua og en på gutterommet til mannen
petite fleur Skrevet 4. juni 2012 #14 Skrevet 4. juni 2012 3. 1 i stua, 1 på soverommet vårt, 1 uten tv-signaler som kun brukes til dvd og spill på lekerommet.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. juni 2012 #15 Skrevet 4. juni 2012 Kun 1 som er i bruk. Står en gammal kasse nede i kjellerstua, men den er ikke kobla til nettverket, men jeg ser av og til dvd på den når jeg trener. Så står det vel en skrøpelig reisetv nede på katterommet, som de sover på og klatrer på.. Jeg nekter plent å ha tv på soverommet.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. juni 2012 #16 Skrevet 4. juni 2012 Men må si, skulle gjerne hatt tv på rommet 4 dager i uka, da er samboeren borte på jobb, og jeg sliter med å få sove alene
anonym91 Skrevet 4. juni 2012 #17 Skrevet 4. juni 2012 har ein som vi har flytta ned i kjellerstua som vi ikkje bruker, pga vi brukte den for mye nå ser eg max på tv 1 -2 timer i uka har ein på leke rommet som heller ikkje blir brukt. har sett dvd på den max 10 ganger..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #19 Skrevet 4. juni 2012 3 + mulighet til å se TV på diverse pcer og nettbrett. Har en i TV-stua som brukes en del med norske kanaler. Så har vi en på gjesterommet med kanaler fra min manns hjemland og en på vårt soverum som brukes av og til hvis vi har mye besøk og en av oss vil ha litt fred (bare NRK).
PeppaPig Skrevet 4. juni 2012 #20 Skrevet 4. juni 2012 Har kun 1 tv og den står i stua. Mannen vil ha en på soverrommet men jeg vil ikke. Saken er enda oppe til diskusjon iflg mannen min
kattenmedhatten Skrevet 4. juni 2012 #21 Skrevet 4. juni 2012 To... En i stua og en i kjellerstua. Uaktuelt å ha tv på soverommet eller barnerommet...
SBV Skrevet 4. juni 2012 #22 Skrevet 4. juni 2012 Vi har en i stua. Har lurt litt på å få en på soverommet også. Hva er positivt/negativt med det?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #23 Skrevet 4. juni 2012 Har egentlig 3 tv'er i hus. En i stua, en i kjelleren som ungene har til dvd og playstation2 (wii og playstation3 har vi i stua, samt tv boks) Også har vi tv på soverommet. Den er det bare dvd spiller på, den har vi for at ungene kan trekke seg litt vekk når de er syke og slitene. Og for at jeg kan ha noe å se på når jeg bruker nattetimene til å smøre en unge, jeg sliter med å klare å holde meg våken når jeg får sove så lite gjennom hele vinteren. men supert med tv, for jeg klarer å holde meg litt lenger våken og da får mini sovne bedre. Den i kjelleren er lånt ut til svigermor siden hennes gikk for litt siden. Det har ikke vært noe savn, den brukes så og si aldri. Ungene får ikke eget tv på rommet noen gang. De må klare å holde seg til de vi har her i huset også har de hver sin data. Det holder. Vi kan ta opp på tv så da er det ikke noe problem for noen.
Gjest yrild Skrevet 4. juni 2012 #24 Skrevet 4. juni 2012 Ingen :-) Vi ser på dvd`er på PCen. Da kan man velge ut ting som er av interesse og ikke sitte og titte på alt mølet (ja jeg vet man kan velge å ikke titte på møl også, men jeg er å så svak ;-))
Himmel og hav Skrevet 4. juni 2012 #25 Skrevet 4. juni 2012 4 eller på en måte 5. En i stua, en på loftsstua, en liten flatskjerm på kjøkkenet, digitalboks som vi kan koble til den ene pc-skjermen, og en flatskjerm som en av ungene har spart til selv og har på rommet til å spille filmer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå